Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Poradenská intervence pro studenty k zvládání stresových situací vysokoškolského studia

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002334" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002334 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Poradenská intervence pro studenty k zvládání stresových situací vysokoškolského studia

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem stati je zjistit, jak zvládají studenti Obchodně podnikatelské fakulty, Slezské univerzity v Karviné nároky stresových situací v průběhu vysokoškolského studia. Jak ke studentům přistupovat při zvládání stresových situací a na jaký způsob zvládáníse má poradenská intervence v průběhu vysokoškolského studia nejvíce zaměřovat? Záměrem poradenské intervence k zvládání stresových situací studentů na Obchodně podnikatelské fakultě, Slezské univerzity v Karviné v průběhu vysokoškolského studia je koučovat jejich dovednosti strategického, potažmo akčního plánování. Úvod popisuje rozdíly mezi reaktivním a proaktivním zvládáním stresových situací v průběhu vysokoškolského studia. První část popisuje "rámování" a "přerámování" jako nástroj systemického koučování. Druhá část se věnuje metodologii empirické sondy reakcí studentů na stresové situace vysokoškolského studia. Podle výsledků empirické sondy je nezbytné zaměřit poradenskou intervenci na studenty, kteří oddalují řešení a nezvládaj

  • Název v anglickém jazyce

    Counselling Intervention for Students to Coping with Stresssful Events during University Studies

  • Popis výsledku anglicky

    Objective this paper is to determine how to students of the Business Administration Faculty, Silesian University in Karviná demands of stressful events of course university studies. How to approach students in coping with stressful events and what ways of coping with the counseling intervention during university studies most focus? he aim of counseling intervention for coping with stressful situations students at the Business Administration Faculty, University of Silesia in Karviné during university studies is to coach their strategic skills, hence action planning. The introduction describes differences between reactiv and pro-activ manage of stressful events of course university study. The first part describes framing and reframing as tool systemic coaching intervention. The second part presents methodology empirical survey of behavior students in stressful events in course university study. According to the results of empirical probe is necessary to focus intervention counseling to s

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Hospodářská politika v členských zemích Evropské unie

  • ISBN

    978-80-248-3094-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    542-555

  • Název nakladatele

    EkF VŠB - Technická univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Velké Karlovice

  • Datum konání akce

    18. 9. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku