Poradenská intervence pro studenty k zvládání stresových situací vysokoškolského studia
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002334" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002334 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Poradenská intervence pro studenty k zvládání stresových situací vysokoškolského studia
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem stati je zjistit, jak zvládají studenti Obchodně podnikatelské fakulty, Slezské univerzity v Karviné nároky stresových situací v průběhu vysokoškolského studia. Jak ke studentům přistupovat při zvládání stresových situací a na jaký způsob zvládáníse má poradenská intervence v průběhu vysokoškolského studia nejvíce zaměřovat? Záměrem poradenské intervence k zvládání stresových situací studentů na Obchodně podnikatelské fakultě, Slezské univerzity v Karviné v průběhu vysokoškolského studia je koučovat jejich dovednosti strategického, potažmo akčního plánování. Úvod popisuje rozdíly mezi reaktivním a proaktivním zvládáním stresových situací v průběhu vysokoškolského studia. První část popisuje "rámování" a "přerámování" jako nástroj systemického koučování. Druhá část se věnuje metodologii empirické sondy reakcí studentů na stresové situace vysokoškolského studia. Podle výsledků empirické sondy je nezbytné zaměřit poradenskou intervenci na studenty, kteří oddalují řešení a nezvládaj
Název v anglickém jazyce
Counselling Intervention for Students to Coping with Stresssful Events during University Studies
Popis výsledku anglicky
Objective this paper is to determine how to students of the Business Administration Faculty, Silesian University in Karviná demands of stressful events of course university studies. How to approach students in coping with stressful events and what ways of coping with the counseling intervention during university studies most focus? he aim of counseling intervention for coping with stressful situations students at the Business Administration Faculty, University of Silesia in Karviné during university studies is to coach their strategic skills, hence action planning. The introduction describes differences between reactiv and pro-activ manage of stressful events of course university study. The first part describes framing and reframing as tool systemic coaching intervention. The second part presents methodology empirical survey of behavior students in stressful events in course university study. According to the results of empirical probe is necessary to focus intervention counseling to s
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Hospodářská politika v členských zemích Evropské unie
ISBN
978-80-248-3094-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
542-555
Název nakladatele
EkF VŠB - Technická univerzita
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Velké Karlovice
Datum konání akce
18. 9. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—