Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přerámování jako nástroj k zvládání stresových situací vysokoškolského studia

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002202" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002202 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přerámování jako nástroj k zvládání stresových situací vysokoškolského studia

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Úvod reflektuje rozdíly mezi reaktivním a proaktivním zvládáním stresových situací v průběhu vysokoškolského studia. První část popisuje "přerámování" jako nástroj systemického koučování. Druhá část se věnuje metodologii empirické sondy reakcí studentů OPF SU v Karviné na stresové situace vysokoškolského studia. Třetí část nabízí kvantitativní analýzu empirických dat získaných dotazníkovým šetřením reakcí výběrového souboru studentů na stresové situace vysokoškolského studia. Závěr konfirmuje význam "přerámování" jako nástroje k proaktivnímu zvládání stresových situací v průběhu vysokoškolského studia.

  • Název v anglickém jazyce

    Reframing" as Tool to Coping Stress Situations University Study

  • Popis výsledku anglicky

    The introduction describes differences between reactiv and pro-activ manage of stress situations of course university study. The first part describes "reframing" as tool systemic coaching intervention. The second part presents methodology empirical survey of behavior students in stress situations in course university study. The third part offers quantitative analyses empirical data of questionnaire by behavior selective group students at OPF SU in Karviná on stress situations university study. The conclusion confirmes sense of "reframing" as tool to pro-aktiv manage stress situations in course university study.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Teoria i praktyka dzialań komunikacyjnych w poradnictwie i terapii. Perspektywa interwencji kryzysowej.

  • ISBN

    978-83-7780-683-8

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    216-227

  • Počet stran knihy

    239

  • Název nakladatele

    Uniwersytet Marii Curie-Sklodowskiej w Lublinie

  • Místo vydání

    Toruń

  • Kód UT WoS kapitoly