Přerámování jako nástroj k zvládání stresových situací vysokoškolského studia
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002202" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002202 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přerámování jako nástroj k zvládání stresových situací vysokoškolského studia
Popis výsledku v původním jazyce
Úvod reflektuje rozdíly mezi reaktivním a proaktivním zvládáním stresových situací v průběhu vysokoškolského studia. První část popisuje "přerámování" jako nástroj systemického koučování. Druhá část se věnuje metodologii empirické sondy reakcí studentů OPF SU v Karviné na stresové situace vysokoškolského studia. Třetí část nabízí kvantitativní analýzu empirických dat získaných dotazníkovým šetřením reakcí výběrového souboru studentů na stresové situace vysokoškolského studia. Závěr konfirmuje význam "přerámování" jako nástroje k proaktivnímu zvládání stresových situací v průběhu vysokoškolského studia.
Název v anglickém jazyce
Reframing" as Tool to Coping Stress Situations University Study
Popis výsledku anglicky
The introduction describes differences between reactiv and pro-activ manage of stress situations of course university study. The first part describes "reframing" as tool systemic coaching intervention. The second part presents methodology empirical survey of behavior students in stress situations in course university study. The third part offers quantitative analyses empirical data of questionnaire by behavior selective group students at OPF SU in Karviná on stress situations university study. The conclusion confirmes sense of "reframing" as tool to pro-aktiv manage stress situations in course university study.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Teoria i praktyka dzialań komunikacyjnych w poradnictwie i terapii. Perspektywa interwencji kryzysowej.
ISBN
978-83-7780-683-8
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
216-227
Počet stran knihy
239
Název nakladatele
Uniwersytet Marii Curie-Sklodowskiej w Lublinie
Místo vydání
Toruń
Kód UT WoS kapitoly
—