Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

K evaluaci kurzů kariérového vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00093931" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00093931 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.11118/lifele201606037" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.11118/lifele201606037</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.11118/lifele201606037" target="_blank" >10.11118/lifele201606037</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    K evaluaci kurzů kariérového vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Služby kariérového poradenství nejsou v českém prostředí častým předmětem empirického výzkumu a obdobně tomu je i v případě kurzů kariérového vzdělávání. Cílem této empirické studie je podat empirické důkazy, na kterých by bylo možné vystavět evaluaci kurzů kariérového vzdělávání, nabízených vysokoškolskými poradenskými centry. Empirické důkazy, na nichž zakládáme návrh evaluačního postupu, představují výsledky kvalitativního výzkumného šetření na téma uspokojování učebních a vzdělávacích potřeb klientů vysokoškolských poradenských center prostřednictvím kurzů kariérového vzdělávání. Empirické šetření proběhlo podle designu zakotvené teorie, ale pro účely tohoto textu pracujeme pouze s výpověďmi od 32 studentů tří veřejných brněnských vysokých škol, kteří se v průběhu svého studia zúčastnili alespoň jednoho kurzu kariérového vzdělávání. Nejdříve jsou v textu popsány potřeby a situace, které studenty dovedly k rozhodnutí zúčastnit se kurzů kariérového vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    On Evaluation of Career Education Courses

  • Popis výsledku anglicky

    Career counselling services in the Czech Republic are not a frequent subject of empirical research and a similar situation is in the case of career education courses. The aim of this empirical study is to provide empirical evidence on which evaluation of the career education courses provided by university counselling centres could be based. Empirical evidence, on which we base evaluation process proposal, is represented by results of qualitative research on the topic of meeting the learning and educational needs of clients of university counselling centres through career education courses. The empirical survey was conducted using grounded theory design, but for the purpose of this article, we only work with statements of 32 students of three public universities in Brno who, in the course of their studies, attended at least one career education course. First, the needs and situations that led the students to the decision to participate in career education courses are described in the text.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Lifelong learning- Celoživotní vzdělávání

  • ISSN

    1804-526X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    6

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    25

  • Strana od-do

    7-31

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus