Rozhodování žáků absolventských ročníků základních škol o další vzdělávací a profesní dráze: analýza na základě dotazníkového šetření a ohniskových skupin
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F13%3A00209873" target="_blank" >RIV/62156489:43670/13:00209873 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.vychova-vzdelavani.cz/rozhodovanizaku.pdf" target="_blank" >http://www.vychova-vzdelavani.cz/rozhodovanizaku.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozhodování žáků absolventských ročníků základních škol o další vzdělávací a profesní dráze: analýza na základě dotazníkového šetření a ohniskových skupin
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie s názvem Rozhodování žáků absolventských ročníků základních škol o další vzdělávací a profesní dráze s podtitulem Analýza na základě dotazníkového šetření a ohniskových skupin syntetizuje teoretické a empirické poznatky vztahující se k rozhodování žáků základních škol o další vzdělávací a profesní dráze a na základě vlastního výzkumného šetření přináší nové poznatky, které jsou potřebné pro edukační a poradensko-psychologickou praxi. Struktura monografie je dána úvodem, devíti kapitolami, závěrem, souhrnem v českém a anglickém jazyce, seznamy použité literatury, tabulkami a obrázky, jmenným rejstříkem a přílohami. Teoretický rámec k výzkumnému šetření je tvořen prvními dvěma kapitolami, které přinášejí syntézu vybraných teoretických a empirických poznatků o volbě další vzdělávací a profesní dráhy. V následujících sedmi kapitolách je popsána metodologie výzkumného šetření a prezentovány a diskutovány jeho výsledky. Poznatky o volbě další vzdělávací a profesní dráhy, které jso
Název v anglickém jazyce
Lower secondary school graduate students' decision-making on the further course of their education and career: An analysis based on a questionnaire survey and focus groups
Popis výsledku anglicky
The monograph Lower secondary school graduate students' decision-making on the further course of their education and career, subtitled An analysis based on a questionnaire survey and focus groups synthesizes theoretical and empirical findings related tolower secondary school students' decision-making on their further education and career, and brings new findings based on the author's research that are needed for the educational and counselling-psychological practice. The structure of the monograph is delineated by an introduction, nine chapters, a conclusion, summaries in Czech and English, lists of bibliography, tables and figures, a name index and appendices. The theoretical framework of the research is indicated by the first two chapters, which present a synthesis of selected theoretical and empirical findings on choosing a further course of education and career. The following seven chapters describe the research methodology and present and discuss the results. The findings on choo
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7375-874-5
Počet stran knihy
358
Název nakladatele
Mendelova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—