Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití výzkumu v poradenské praxi, aneb jak se rodí inovace poradenských služeb

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F15%3A00086119" target="_blank" >RIV/00216224:14210/15:00086119 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití výzkumu v poradenské praxi, aneb jak se rodí inovace poradenských služeb

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek si klade za cíl představit dílčí výstupy z kvalitativního výzkumného šetření potřeb vysokoškoláků provedeného mezi studenty Masarykovy univerzity, kteří využili služeb Kariérního nebo poradenského centra MU. Protože poradenské služby by měly reagovat na aktuální potřeby cílové skupiny, budeme věnovat pozornost dvěma typům potřeb, které jsme identifikovaly z výpovědí našich respondentů. Jedná se o potřeby nevyjadřované a vyjadřované, které vznikají v různých obdobích studia na vysoké škole. Popisem nevyjadřovaných a vyjadřovaných potřeb vymezíme prostor pro inovace poradenských služeb.

  • Název v anglickém jazyce

    Using of research in counselling practise, how arise innovation in counselling

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to present intermediate results of a qualitative research dealing with the needs of college students. The qaulitative research was realized by students of Masaryk university, who have used the services of the Career and Counselling Centre MU. Counseling services should be patterned on the needs of the target group. We concern with two types of needs that we identified from the statements of respondents.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů