Využití výzkumu v poradenské praxi, aneb jak se rodí inovace poradenských služeb
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F15%3A00086119" target="_blank" >RIV/00216224:14210/15:00086119 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití výzkumu v poradenské praxi, aneb jak se rodí inovace poradenských služeb
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek si klade za cíl představit dílčí výstupy z kvalitativního výzkumného šetření potřeb vysokoškoláků provedeného mezi studenty Masarykovy univerzity, kteří využili služeb Kariérního nebo poradenského centra MU. Protože poradenské služby by měly reagovat na aktuální potřeby cílové skupiny, budeme věnovat pozornost dvěma typům potřeb, které jsme identifikovaly z výpovědí našich respondentů. Jedná se o potřeby nevyjadřované a vyjadřované, které vznikají v různých obdobích studia na vysoké škole. Popisem nevyjadřovaných a vyjadřovaných potřeb vymezíme prostor pro inovace poradenských služeb.
Název v anglickém jazyce
Using of research in counselling practise, how arise innovation in counselling
Popis výsledku anglicky
The aim of this paper is to present intermediate results of a qualitative research dealing with the needs of college students. The qaulitative research was realized by students of Masaryk university, who have used the services of the Career and Counselling Centre MU. Counseling services should be patterned on the needs of the target group. We concern with two types of needs that we identified from the statements of respondents.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů