Establishing of the Customer Service Level of Cities and Villages
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F14%3A%230002549" target="_blank" >RIV/47813059:19520/14:#0002549 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Establishing of the Customer Service Level of Cities and Villages
Popis výsledku v původním jazyce
As a result of membership of Czech Republic in the EU is increasing of importance of city and village management. The article deals with customer service at the municipal level. Determination of the appropriate level of customer service is an essential task in the context of cities and villages. An important part of the management process is the identification, selection and evaluation of pre-transaction, transaction and post-transaction elements of customer service. The paper also deals with the evaluation of the basic elements of customer service among selected cities in Moravian-Silesian Region. The part of the article is an analysis of the transport infrastructure of cities and it is focused on passenger transport, which is a prerequisite for setting of an appropriate level of customer service.
Název v anglickém jazyce
Establishing of the Customer Service Level of Cities and Villages
Popis výsledku anglicky
As a result of membership of Czech Republic in the EU is increasing of importance of city and village management. The article deals with customer service at the municipal level. Determination of the appropriate level of customer service is an essential task in the context of cities and villages. An important part of the management process is the identification, selection and evaluation of pre-transaction, transaction and post-transaction elements of customer service. The paper also deals with the evaluation of the basic elements of customer service among selected cities in Moravian-Silesian Region. The part of the article is an analysis of the transport infrastructure of cities and it is focused on passenger transport, which is a prerequisite for setting of an appropriate level of customer service.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
International Conference on European Integration 2014
ISBN
978-80-248-3388-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
754-762
Název nakladatele
VŠB-Technical University of Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
15. 5. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
000346144900086