Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Establishing of the Customer Service Level of Cities and Villages

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F14%3A%230002549" target="_blank" >RIV/47813059:19520/14:#0002549 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Establishing of the Customer Service Level of Cities and Villages

  • Popis výsledku v původním jazyce

    As a result of membership of Czech Republic in the EU is increasing of importance of city and village management. The article deals with customer service at the municipal level. Determination of the appropriate level of customer service is an essential task in the context of cities and villages. An important part of the management process is the identification, selection and evaluation of pre-transaction, transaction and post-transaction elements of customer service. The paper also deals with the evaluation of the basic elements of customer service among selected cities in Moravian-Silesian Region. The part of the article is an analysis of the transport infrastructure of cities and it is focused on passenger transport, which is a prerequisite for setting of an appropriate level of customer service.

  • Název v anglickém jazyce

    Establishing of the Customer Service Level of Cities and Villages

  • Popis výsledku anglicky

    As a result of membership of Czech Republic in the EU is increasing of importance of city and village management. The article deals with customer service at the municipal level. Determination of the appropriate level of customer service is an essential task in the context of cities and villages. An important part of the management process is the identification, selection and evaluation of pre-transaction, transaction and post-transaction elements of customer service. The paper also deals with the evaluation of the basic elements of customer service among selected cities in Moravian-Silesian Region. The part of the article is an analysis of the transport infrastructure of cities and it is focused on passenger transport, which is a prerequisite for setting of an appropriate level of customer service.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International Conference on European Integration 2014

  • ISBN

    978-80-248-3388-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    754-762

  • Název nakladatele

    VŠB-Technical University of Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    15. 5. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000346144900086