Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití sociálních sítí v marketingu vybraných ubytovacích zařízeních v Moravskoslezském kraji

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F14%3A%230002596" target="_blank" >RIV/47813059:19520/14:#0002596 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití sociálních sítí v marketingu vybraných ubytovacích zařízeních v Moravskoslezském kraji

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek je zaměřen na nové trendy v propagaci, kdy nedílnou součástí je využití internetu a sociálních sítí. V úvodní části jsou shromážděny teoretické informace o moderních metodách využívaných v marketingu, dále možnosti a výhody, či případné nevýhody využití sociálních sítí. Charakterizovány jsou zejména možnosti využití sociálních sítí ve vybraných ubytovacích zařízeních v Moravskoslezském kraji. Podkladem pro závěry je dotazníkové šetření, provedené ve vybraných ubytovacích z ařízeních v Moravskoslezském kraji.

  • Název v anglickém jazyce

    The use of social networks in selected acomodation companies in Moravia-Silesian region

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on new trends in advertising, which is an integral part of the internet and social networks. In the first section there are collected information about modern theoretical methods used in marketing, as well as the opportunities and benefits or disadvantages of using social networks. In the paper there are characterized possibilities of using social networks in particular accommodation establishments in the Moravskoslezsky region.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    3. mezinárodní vědecká konference Cestovní ruch, hotelnictví a lázeňství ve světle vědeckého výzkumu a praxe

  • ISBN

    978-80-7248-955-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    143-151

  • Název nakladatele

    SU OPF Karviná

  • Místo vydání

    Karviná

  • Místo konání akce

    Karviná

  • Datum konání akce

    14. 5. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku