Studijní opory a kvalita výuky předmětu Kvantitativní metody, Statistika, Statistické zpracování dat a Matematika v ekonomii.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F14%3A%230002855" target="_blank" >RIV/47813059:19520/14:#0002855 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Studijní opory a kvalita výuky předmětu Kvantitativní metody, Statistika, Statistické zpracování dat a Matematika v ekonomii.
Popis výsledku v původním jazyce
S podporou projektu Inovace studijních programu vznikly na katedře matematických metod v ekonomii následující studijní opory pro navazující studium: Statistické zpracování dat, Matematika v ekonomii, Ekonomicko matematické metody, Ekonometrické metody, Rozhodovací analýza pro manažery, Teorie her a ekonomické rozhodování a pro bakalárské studium: Kvantitativní metody, Statistika, Statistické metody pro ekonomy a Operační analýza pro ekonomy. Článek se zabývá hodnocením studijních opor, které vznikly jako výstupy klíčových aktivit K1-K3 (příprava inovace, inovace a ověrení inovovaných studijních programů a studijních opor) a zkoumá závislost kvality studijní opory a výukou na přednáškách a seminářích.
Název v anglickém jazyce
Study Supports and the quality of the course Quantitative Methods, Statistics, Statistical data processing and Mathematics in economics.
Popis výsledku anglicky
With the support of the project Innovation study program created in the Department of Mathematical Methods in economics the following study support for follow-up study: Statistical Data Processing, Mathematics in Economics, Mathematical Methods in Economics, Econometric methods, Decision analysis for managers, Game theory and economic decisions and in bachelor study there are: Quantitative Methods, Statistics, Statistical Methods for Economists and Operational Analysis for Economists. The article dealsevaluation study support, which grew out key activities K1-K3 (preparation of innovation, innovation and verification of innovative curricula and study materials) and examines the dependence of quality learning support and teaching in lectures and seminars.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BB - Aplikovaná statistika, operační výzkum
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků závěrečné konference projektu OP VK, Inovace v terciárním vzdělávání a trh práce.
ISBN
978-80-7510-066-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
78-83
Název nakladatele
Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Místo vydání
SU v Opavě, OPF v Karviné
Místo konání akce
Petrovice u Karviné
Datum konání akce
1. 1. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—