Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

SOFT SKILLS NEEDED IN HOSPITALITY @ TOURISM INDUSTRY

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F15%3A%230003543" target="_blank" >RIV/47813059:19520/15:#0003543 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    SOFT SKILLS NEEDED IN HOSPITALITY @ TOURISM INDUSTRY

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this paper is to show the importance of soft skills needed for employee that work in tourism and hospitality management. Author used secondary sources and general-theoretical scientific methods analysis, synthesis, induction and deduction. Thetourism and hospitality management is made up of the many and varied businesses catering to visitors including for example: hotels, restaurants; pubs, bars and night-clubs; contract food service providers; membership clubs; events; travel services etc.Human resource management in the service sector has a crucial strategic and irreplaceable role.

  • Název v anglickém jazyce

    SOFT SKILLS NEEDED IN HOSPITALITY @ TOURISM INDUSTRY

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to show the importance of soft skills needed for employee that work in tourism and hospitality management. Author used secondary sources and general-theoretical scientific methods analysis, synthesis, induction and deduction. Thetourism and hospitality management is made up of the many and varied businesses catering to visitors including for example: hotels, restaurants; pubs, bars and night-clubs; contract food service providers; membership clubs; events; travel services etc.Human resource management in the service sector has a crucial strategic and irreplaceable role.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu

  • ISBN

    978-80-7510-140-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    118-127

  • Název nakladatele

    Ústav lázeňství gastronomie a turismu, FPF, SU Opava

  • Místo vydání

    Tábor

  • Místo konání akce

    Tábor

  • Datum konání akce

    9. 10. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku