Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

VYBRANÉ TEORETICKÉ POZNATKY Z REVENUE MANAGEMENTU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F16%3A00010557" target="_blank" >RIV/47813059:19520/16:00010557 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    VYBRANÉ TEORETICKÉ POZNATKY Z REVENUE MANAGEMENTU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vznik revenue managementu se datuje rokem 1985, kdy letecká společnost American airlines poprvé použila novou cenovou politiku, která byla reakcí na vznik nízkonákladové letecké společnosti PeopleExpress. Ta nasadila příliš nízké ceny a tím ohrozila ostatní tradiční letecké dopravce. Revenue management využívá základní principy vztahu mezi poptávkou a nabídkou a napomáhá zabezpečit vyšší příjmy. Cílem příspěvku je představit základní teoretické poznatky z oblasti revenue managementu.

  • Název v anglickém jazyce

    SELECTED THEORETICAL KNOWLEDGE OF REVENUE MANAGEMENT

  • Popis výsledku anglicky

    The emergence of revenue management dates back to 1985, when American Airlines first used the new pricing policy, which was a response to the emergence of low cost airlines PeopleExpress to put too low a price and jeopardizing other traditional airlines. Revenue management uses the basic principles of the relationship between supply and demand, and helps ensure higher incomes. Aim to this paper is to introduce the basic theoretical knowledge in the field of revenue management

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    8. Mezinárodní vědecká konference Hotelnictví, Turismus a Vzdělávání

  • ISBN

    978-80-87411-75-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    160-167

  • Název nakladatele

    VŠH v Praze 8, spol. s. r. o.

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    19. 10. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku