The Quantification of Human Capital Value in Digital Marketing Companies
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F16%3A00010773" target="_blank" >RIV/47813059:19520/16:00010773 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Quantification of Human Capital Value in Digital Marketing Companies
Popis výsledku v původním jazyce
We are living in a period of informtion and knowledge economy. Digital technology has opened new avenue for product sales. The role and position of human capital in society and enterprises is currently underwood in different ways: however, the common feature of these views is the argument that human capital is an important element for the success of the enterprise. For performance grow of companies wich carry out digital marketing it is necessary that companies focused great attention to the efficient use and development of the human capital value of their employees. Therefore it is important to know how to measure human capital value. The aim of the paper is to identify and compare the wievs on the role of human capital and approaches to quantify its value in digital marketing company.
Název v anglickém jazyce
The Quantification of Human Capital Value in Digital Marketing Companies
Popis výsledku anglicky
We are living in a period of informtion and knowledge economy. Digital technology has opened new avenue for product sales. The role and position of human capital in society and enterprises is currently underwood in different ways: however, the common feature of these views is the argument that human capital is an important element for the success of the enterprise. For performance grow of companies wich carry out digital marketing it is necessary that companies focused great attention to the efficient use and development of the human capital value of their employees. Therefore it is important to know how to measure human capital value. The aim of the paper is to identify and compare the wievs on the role of human capital and approaches to quantify its value in digital marketing company.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing Identity - Digital life part I
ISSN
1339-5726
e-ISSN
—
Svazek periodika
Neuvedeno
Číslo periodika v rámci svazku
2016
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
151 - 163
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—