Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Quantification of Human Capital Value in Digital Marketing Companies

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F16%3A00010773" target="_blank" >RIV/47813059:19520/16:00010773 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Quantification of Human Capital Value in Digital Marketing Companies

  • Popis výsledku v původním jazyce

    We are living in a period of informtion and knowledge economy. Digital technology has opened new avenue for product sales. The role and position of human capital in society and enterprises is currently underwood in different ways: however, the common feature of these views is the argument that human capital is an important element for the success of the enterprise. For performance grow of companies wich carry out digital marketing it is necessary that companies focused great attention to the efficient use and development of the human capital value of their employees. Therefore it is important to know how to measure human capital value. The aim of the paper is to identify and compare the wievs on the role of human capital and approaches to quantify its value in digital marketing company.

  • Název v anglickém jazyce

    The Quantification of Human Capital Value in Digital Marketing Companies

  • Popis výsledku anglicky

    We are living in a period of informtion and knowledge economy. Digital technology has opened new avenue for product sales. The role and position of human capital in society and enterprises is currently underwood in different ways: however, the common feature of these views is the argument that human capital is an important element for the success of the enterprise. For performance grow of companies wich carry out digital marketing it is necessary that companies focused great attention to the efficient use and development of the human capital value of their employees. Therefore it is important to know how to measure human capital value. The aim of the paper is to identify and compare the wievs on the role of human capital and approaches to quantify its value in digital marketing company.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing Identity - Digital life part I

  • ISSN

    1339-5726

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuvedeno

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2016

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    151 - 163

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus