Faktory ovlivňující kvalitu výuky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F17%3A00010940" target="_blank" >RIV/47813059:19520/17:00010940 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Faktory ovlivňující kvalitu výuky
Popis výsledku v původním jazyce
Studie se zabývá problematikou kvality výuky cizích jazyků z pohledu faktorů, jež ji ovlivňují. Problematika kvality výuky je zasazena do tř?? kontextů, evropského, národního a konkrétního vyučovacího procesu. V článku je věnována pozornost faktorům, které ovlivňují kvalitu edukačního procesu i kvalitu výstupu. V článku jsou zdůrazněny faktory, kterým je třeba věnovat pozornost při výuce cizích jazyků.
Název v anglickém jazyce
Quality of foreign language teaching
Popis výsledku anglicky
The study deals with the issue of the quality of foreign language teaching from the point of view of factors, which are importing for the quality of the education. In the introduction to the article is the issue of quality set in European, national context and then to education context. The article paid to the factors that have the impact on the quality of education process and output quality.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Casals Review
ISSN
1804-9435
e-ISSN
—
Svazek periodika
7
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
5-13
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—