Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Moravskoslezský kraj a vybrané trendy cestovního ruchu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F19%3AA0000014" target="_blank" >RIV/47813059:19520/19:A0000014 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://konferencehot.slu.cz/" target="_blank" >http://konferencehot.slu.cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Moravskoslezský kraj a vybrané trendy cestovního ruchu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Trendy cestovního ruchu představují charakteristický směr, který ukazuje dlouhodobou tendenci vývoje. Příspěvek se věnuje problematice trendů cestovního ruchu u vybraných malých a středních podniků cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji. Cílem příspěvku je komparovat trendy v oblasti nabídky a poptávky. Data byla získána primárním výzkumem a prostřednictvím odborných publikací, časopisů a konferenčních sborníků. Z výzkumu vyplynuly preference trendů na straně poptávky, které nutí podniky cestovního ruchu přizpůsobit nabídku produktů tak, aby reflektovala aktuální trendy

  • Název v anglickém jazyce

    Moravian-Silesian Region and Selected Trends of Tourism

  • Popis výsledku anglicky

    Tourism trends represent a characteristic direction that shows a long-term trend of development. The paper deals with tourism trends in selected tourism small and medium enterprises in the Moravian-Silesian Region. The aim of the paper is to compare trends in supply and demand. Data were obtained through primary research and through professional publications, magazines and conference proceedings. The research showed preferences of demand-side trends that force tourism businesses to adjust product offerings in order to reflect current trends.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50902 - Social sciences, interdisciplinary

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    8. MEZINÁRODNÍ VĚDECKÁ KONFERENCE AKTUÁLNÍ TRENDY LÁZEŇSTVÍ, HOTELNICTVÍ A TURISMU

  • ISBN

    9788075103598

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    96-107

  • Název nakladatele

    Slezská univerzita v Opavě

  • Místo vydání

    Opava

  • Místo konání akce

    Opava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku