Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CUSTOMERS´ PERSPECTIVE OF NEW TECHNOLOGIES IN GROCERY RETAILING

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F19%3AA0000017" target="_blank" >RIV/47813059:19520/19:A0000017 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://demsme.cms.opf.slu.cz/images/DEMSME_2019_Proceedings.pdf" target="_blank" >http://demsme.cms.opf.slu.cz/images/DEMSME_2019_Proceedings.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    CUSTOMERS´ PERSPECTIVE OF NEW TECHNOLOGIES IN GROCERY RETAILING

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The research results show how generations perceive the use of new technologies in the grocery shopping process. These technologies included Scan&amp;Go service, smart shopping carts, selfservice cash registers, and customerization support technologies. The paper also examines customers´ behaviour in the case of online grocery shopping from the point of view of already existing customers and potential customers. This paper brings a new perspective on generations when using new technologies in the grocery shopping process that affects every generation.

  • Název v anglickém jazyce

    CUSTOMERS´ PERSPECTIVE OF NEW TECHNOLOGIES IN GROCERY RETAILING

  • Popis výsledku anglicky

    The research results show how generations perceive the use of new technologies in the grocery shopping process. These technologies included Scan&amp;Go service, smart shopping carts, selfservice cash registers, and customerization support technologies. The paper also examines customers´ behaviour in the case of online grocery shopping from the point of view of already existing customers and potential customers. This paper brings a new perspective on generations when using new technologies in the grocery shopping process that affects every generation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    2 nd International conference on Decision making for Small and Medium-Sized Enterprises

  • ISBN

    9788075103390

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    17-26

  • Název nakladatele

    Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

  • Místo vydání

    Karviná

  • Místo konání akce

    Petrovice u Karviné

  • Datum konání akce

    16. 5. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000519107000003