CUSTOMERS´ PERSPECTIVE OF NEW TECHNOLOGIES IN GROCERY RETAILING
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F19%3AA0000017" target="_blank" >RIV/47813059:19520/19:A0000017 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://demsme.cms.opf.slu.cz/images/DEMSME_2019_Proceedings.pdf" target="_blank" >http://demsme.cms.opf.slu.cz/images/DEMSME_2019_Proceedings.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
CUSTOMERS´ PERSPECTIVE OF NEW TECHNOLOGIES IN GROCERY RETAILING
Popis výsledku v původním jazyce
The research results show how generations perceive the use of new technologies in the grocery shopping process. These technologies included Scan&Go service, smart shopping carts, selfservice cash registers, and customerization support technologies. The paper also examines customers´ behaviour in the case of online grocery shopping from the point of view of already existing customers and potential customers. This paper brings a new perspective on generations when using new technologies in the grocery shopping process that affects every generation.
Název v anglickém jazyce
CUSTOMERS´ PERSPECTIVE OF NEW TECHNOLOGIES IN GROCERY RETAILING
Popis výsledku anglicky
The research results show how generations perceive the use of new technologies in the grocery shopping process. These technologies included Scan&Go service, smart shopping carts, selfservice cash registers, and customerization support technologies. The paper also examines customers´ behaviour in the case of online grocery shopping from the point of view of already existing customers and potential customers. This paper brings a new perspective on generations when using new technologies in the grocery shopping process that affects every generation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
2 nd International conference on Decision making for Small and Medium-Sized Enterprises
ISBN
9788075103390
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
17-26
Název nakladatele
Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Místo vydání
Karviná
Místo konání akce
Petrovice u Karviné
Datum konání akce
16. 5. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000519107000003