Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluation of Entrepreneurial Education Priorities in the Case of International Project

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F21%3AA0000256" target="_blank" >RIV/47813059:19520/21:A0000256 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Evaluation of Entrepreneurial Education Priorities in the Case of International Project

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with entrepreneurial education by the example of the international project Entrepreneurship and Communication in Multicultural Teams (ECMT+). Participants of the project evaluated chosen aspects of entrepreneurial education in the international environment. The aim of this contribution is to evaluate the importance of aforementioned aspects from the perspectives of several Czech participants using the method called analytic hierarchy process (AHP). Results of this evaluation can help focus more exactly on students’ needs and expectations within entrepreneurial education.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of Entrepreneurial Education Priorities in the Case of International Project

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with entrepreneurial education by the example of the international project Entrepreneurship and Communication in Multicultural Teams (ECMT+). Participants of the project evaluated chosen aspects of entrepreneurial education in the international environment. The aim of this contribution is to evaluate the importance of aforementioned aspects from the perspectives of several Czech participants using the method called analytic hierarchy process (AHP). Results of this evaluation can help focus more exactly on students’ needs and expectations within entrepreneurial education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 3rd International Conference on Decision making for Small and Medium-Sized Enterprises. Conference Proceedings.

  • ISBN

    9788075104564

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    412-419

  • Název nakladatele

    Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě

  • Místo vydání

    Karviná

  • Místo konání akce

    Karviná

  • Datum konání akce

    1. 1. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku