Možná východiska v posuzování etiky ve výchově. 6 zastavení.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F48135445%3A_____%2F04%3A%230000193" target="_blank" >RIV/48135445:_____/04:#0000193 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možná východiska v posuzování etiky ve výchově. 6 zastavení.
Popis výsledku v původním jazyce
Jaký vychovatel je dobrý? Jaké jsou předpoklady posuzování správnosti vychovatelovy činnosti? Modelů, podle nichž lze daný problém rozhodnout, je mnoho. Článek reflektuje pouze ta výrazná eticko-teoretická východiska, která jsou ve svých důsledcích aplikovatelná v běžné pedagogické praxi.
Název v anglickém jazyce
Possible Resources for Judging Ethics in the Educational process. 6 parts.
Popis výsledku anglicky
What kind of educator is considered good? What are the presuppositions of judging whether the educator´s activity is correct? There are many models according to which this given problem can be decided. The article reflects only such significant ethic andtheoretical starting points which are applicable in the common pedagogical practice in their effect.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Odpovědnost ve výchově, umění a sportu
ISBN
80-7290-158-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
149-153
Název nakladatele
Pedagogická fakulta UK
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 1. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—