Analýza výsledků celoživotního vzdělávání na Policejní akademii České republiky v Praze v průběhu posledních tří akademických období
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F48135445%3A_____%2F15%3A%230000985" target="_blank" >RIV/48135445:_____/15:#0000985 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza výsledků celoživotního vzdělávání na Policejní akademii České republiky v Praze v průběhu posledních tří akademických období
Popis výsledku v původním jazyce
Předložený článek se soustřeďuje na analýzu výsledků celoživotního vzdělávání na PA ČR. Analyzovaná data byla získána dotazníkovým šetřením u absolventů jednotlivých kurzů v období 2012/2013; 2013/2014 a 2014/2015. Na základě deskriptivní statistické analýzy byly zjištěny absolutní a relativní četnosti kategorizovaných dat za období 2014/2015. Stanovení pozice jednotlivých kurzů v období 2014/2015 v rámci dosažených bodů celkového průměrného váženého skóre bylo uskutečněno s využitím regresního stromu. S využitím Koeficientu ?, Goodman-Kruskal tau a indexu věcné významnosti (Cohenovo w a d) byl ověřen výzkumný předpoklad o lepším hodnocení podstatných stránek hodnocených kurzů v období 2013/2014 oproti předcházejícímu období 2012/2013.
Název v anglickém jazyce
Analysis of the Results of Lifelong Education at the Police Academy of the Czech Republic in Prague in Course of the Last Three Academic Terms
Popis výsledku anglicky
This article focuses on an analysis of lifelong learning results carried out at the Police Academy of the Czech Republic. The analyzed data were obtained by way of questionnaires whose respondents were graduates of courses in the period 2012/2013; 2013/2014 and 2014/2015 years. Absolute and relative percent occurrences of categorized data of 2014/2015 period were obtained through a descriptive statistical analysis. Evaluation of single courses of the particular period of 2013/2014 years within the achieved points of the total average weighted score was carried out with the use of the regression tree. The experimental presumption on a better evaluation of crucial features of evaluated courses of 2013/2014 and 2014/2015 periods in comparison with the previous 2012/2013 period was tested by way of use of Coeficient ?, Goodman-Kruskal tau and index effect size (Cohen's w and d).
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Bezpečnostní teorie a praxe
ISSN
1801-8211
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
24
Strana od-do
3-26
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—