Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza výsledků celoživotního vzdělávání na Policejní akademii České republiky v Praze v průběhu posledních tří akademických období

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F48135445%3A_____%2F15%3A%230000985" target="_blank" >RIV/48135445:_____/15:#0000985 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza výsledků celoživotního vzdělávání na Policejní akademii České republiky v Praze v průběhu posledních tří akademických období

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předložený článek se soustřeďuje na analýzu výsledků celoživotního vzdělávání na PA ČR. Analyzovaná data byla získána dotazníkovým šetřením u absolventů jednotlivých kurzů v období 2012/2013; 2013/2014 a 2014/2015. Na základě deskriptivní statistické analýzy byly zjištěny absolutní a relativní četnosti kategorizovaných dat za období 2014/2015. Stanovení pozice jednotlivých kurzů v období 2014/2015 v rámci dosažených bodů celkového průměrného váženého skóre bylo uskutečněno s využitím regresního stromu. S využitím Koeficientu ?, Goodman-Kruskal tau a indexu věcné významnosti (Cohenovo w a d) byl ověřen výzkumný předpoklad o lepším hodnocení podstatných stránek hodnocených kurzů v období 2013/2014 oproti předcházejícímu období 2012/2013.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of the Results of Lifelong Education at the Police Academy of the Czech Republic in Prague in Course of the Last Three Academic Terms

  • Popis výsledku anglicky

    This article focuses on an analysis of lifelong learning results carried out at the Police Academy of the Czech Republic. The analyzed data were obtained by way of questionnaires whose respondents were graduates of courses in the period 2012/2013; 2013/2014 and 2014/2015 years. Absolute and relative percent occurrences of categorized data of 2014/2015 period were obtained through a descriptive statistical analysis. Evaluation of single courses of the particular period of 2013/2014 years within the achieved points of the total average weighted score was carried out with the use of the regression tree. The experimental presumption on a better evaluation of crucial features of evaluated courses of 2013/2014 and 2014/2015 periods in comparison with the previous 2012/2013 period was tested by way of use of Coeficient ?, Goodman-Kruskal tau and index effect size (Cohen's w and d).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Bezpečnostní teorie a praxe

  • ISSN

    1801-8211

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    24

  • Strana od-do

    3-26

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus