Analysis of Self-Test Improvement for Increasing the Quality of Education Process
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F17%3A74019" target="_blank" >RIV/60460709:41110/17:74019 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Analysis of Self-Test Improvement for Increasing the Quality of Education Process
Popis výsledku v původním jazyce
The main goal of this paper is to analyse the impact of selftest improvement for the course Applied Mathematics for Informatics made in academic year 2015/2016 at the Czech University of Life Sciences. The impact of selftests changes is measured by the results of students from the academic years 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015, 2015/2016 and 2016/2017. The improvement of selftests was made by modification of passing condition and selftest questions. The ability of selftests to evaluate knowledge of students and to differentiate successful and unsuccessful students has been improved.
Název v anglickém jazyce
Analysis of Self-Test Improvement for Increasing the Quality of Education Process
Popis výsledku anglicky
The main goal of this paper is to analyse the impact of selftest improvement for the course Applied Mathematics for Informatics made in academic year 2015/2016 at the Czech University of Life Sciences. The impact of selftests changes is measured by the results of students from the academic years 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015, 2015/2016 and 2016/2017. The improvement of selftests was made by modification of passing condition and selftest questions. The ability of selftests to evaluate knowledge of students and to differentiate successful and unsuccessful students has been improved.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 14th International Conference Efficiency and Responsibility in Education 2017
ISBN
978-80-213-2762-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
347-354
Název nakladatele
CULS Prague, Faculty of economics and Management
Místo vydání
Prague
Místo konání akce
Prague
Datum konání akce
8. 6. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000409038600043