Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analysis of Self-Test Improvement for Increasing the Quality of Education Process

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F17%3A74019" target="_blank" >RIV/60460709:41110/17:74019 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Analysis of Self-Test Improvement for Increasing the Quality of Education Process

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The main goal of this paper is to analyse the impact of selftest improvement for the course Applied Mathematics for Informatics made in academic year 2015/2016 at the Czech University of Life Sciences. The impact of selftests changes is measured by the results of students from the academic years 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015, 2015/2016 and 2016/2017. The improvement of selftests was made by modification of passing condition and selftest questions. The ability of selftests to evaluate knowledge of students and to differentiate successful and unsuccessful students has been improved.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of Self-Test Improvement for Increasing the Quality of Education Process

  • Popis výsledku anglicky

    The main goal of this paper is to analyse the impact of selftest improvement for the course Applied Mathematics for Informatics made in academic year 2015/2016 at the Czech University of Life Sciences. The impact of selftests changes is measured by the results of students from the academic years 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015, 2015/2016 and 2016/2017. The improvement of selftests was made by modification of passing condition and selftest questions. The ability of selftests to evaluate knowledge of students and to differentiate successful and unsuccessful students has been improved.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 14th International Conference Efficiency and Responsibility in Education 2017

  • ISBN

    978-80-213-2762-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    347-354

  • Název nakladatele

    CULS Prague, Faculty of economics and Management

  • Místo vydání

    Prague

  • Místo konání akce

    Prague

  • Datum konání akce

    8. 6. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000409038600043