Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

SELFTEST ANALYSIS FOR THE IMPROVEMENT OF EDUCATION PROCESS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F15%3A69351" target="_blank" >RIV/60460709:41110/15:69351 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    SELFTEST ANALYSIS FOR THE IMPROVEMENT OF EDUCATION PROCESS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper focuses on the improvement of the e-learning self-tests using its analysis by difficulty index and discrimination index. The main goal of this paper is to analyse the self-tests used for the course Applied Mathematics for Informatics at the Czech University of Life Sciences, and to assess quality of self-tests using the students? results from the academic years 2012/2013, 2013/2014 and 2014/2015. The quality of self-tests was proved; only the Self-tests 1 should be adapted in order to adjust its impact. The paper proposes proper modification of self-tests, learning materials and classroom activities to improve the efficiency of the education process.

  • Název v anglickém jazyce

    SELFTEST ANALYSIS FOR THE IMPROVEMENT OF EDUCATION PROCESS

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on the improvement of the e-learning self-tests using its analysis by difficulty index and discrimination index. The main goal of this paper is to analyse the self-tests used for the course Applied Mathematics for Informatics at the Czech University of Life Sciences, and to assess quality of self-tests using the students? results from the academic years 2012/2013, 2013/2014 and 2014/2015. The quality of self-tests was proved; only the Self-tests 1 should be adapted in order to adjust its impact. The paper proposes proper modification of self-tests, learning materials and classroom activities to improve the efficiency of the education process.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 12 th International Conference Efficiency and Responsibility in Education 2015

  • ISBN

    978-80-213-2560-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    42-49

  • Název nakladatele

    Czech University of Life Sciences Prague

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    4. 6. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku