Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

SW modul vizualizace dat

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F48587001%3A_____%2F22%3AN0000001" target="_blank" >RIV/48587001:_____/22:N0000001 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.median.eu/cs/?page_id=33" target="_blank" >https://www.median.eu/cs/?page_id=33</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    SW modul vizualizace dat

  • Popis výsledku v původním jazyce

    SW modul pro vizualizaci nových typů dat byl vytvořen pro grafické znázornění a snadnou interpretaci dat shromažďovaných výsledky prvního roku řešení projektu TOCROMEM ve formě funkčního vzorku „Zařízení pro monitoring HbbTV, IPTV a VOD obsahu prostřednictvím televizních přijímačů, které tyto funkce podporují“ a SW v podobě „Mobilní aplikace umožňující monitoring zobrazeného reklamního obsahu v nejužívanějších aplikacích“. Pro kolekce takto sbíraných dat SW modul pro vizualizaci dat umožňuje interpretaci těchto dat jak samostatně, tak s vazbou na dosud standardně sbíraná data o konzumaci médií zahrnující poslechy TV a rozhlasového vysílání, konzumaci on line médií atd. Na základě vytvořených datových struktur byly zpracovány algoritmy umožňující vytváření podkladů ve formě "Přehledu konzumace veškerých dostupných mediálních dat v tzv. „grafu pruhů“ s integrací dat o sledování VOD obsahu prostřednictvím chytrých televizí" a "Kumulativních grafů zahrnujících časové úseky sledování jednotlivých VOD obsahů". Data podávají přehledy za konkrétní respondenty v rámci 24hodinového intervalu měření, samozřejmostí je přizpůsobení časové osy tzv. produkčním dnům tak, aby mohla být bezproblematicky používána klienty pro doplnění libovolných jiných dat z mediálních či cross mediálních měření. Tato data generuje SW ve formátu PDF výstupů pro snadné využití všemi odděleními podílejícími se na sběru dat, zpracování a prezentaci dat. Samozřejmostí je též export dat v běžném formátu csv určeném pro případné další ad hoc zpracování dat. Za respektování principů slučování relevantních dat, deduplikace datových zdrojů a zohlednění multiscreeningu SW Modul pro vizualizaci dat umožňuje zobrazení: ratingových křivek, sociodemografického profilu (cross)mediální sledovanosti, inkrementálního reache a jeho analýzu, základní (cross)mediální metriky, užívání webových stránek a aplikací napříč zařízeními včetně SmartTV, in home a out of home konzumaci médií či crossmediálního přepínání kanálů sledování. Na základě vstupních parametrů definujících konkrétní cílové skupiny pro specifická využití klienty umožňuje prostředí náhled na: analýzy konzumace mediálního obsahu přes konkrétní mediatypy či jejich skupiny u klientů z řad broadcasterů, analýzy zásahu konkrétními kampaněmi u mediálních agentur či koncových klientů, analýzy mediálního chování ve vazbě na životní styl či rizikové chování. Výstupy jsou zobrazovány jak v grafické formě, tak s možností normovaných číselných statistik dle konkrétních požadavků jednotlivých klientů (csv, xls formáty).

  • Název v anglickém jazyce

    Data visualization SW module

  • Popis výsledku anglicky

    The Data visualization SW module was created for graphical representation and easy interpretation of data collected by the results of the first year of the TOCROMEM project solution in the form of a functional sample "Devices for monitoring HbbTV, IPTV and VOD content through television receivers that support these functions" and SW in the form "Mobile application enabling monitoring of displayed advertising content in the most used applications" For this kind of data collection, the Data visualization SW module enables the interpretation of this data both separately and in connection with the previously collected standard data on media consumption, including listening to TV and radio broadcasts, online consumption media etc. Based on the created data structures, algorithms were processed enabling the creation of documents in the form of "Overview of the consumption of all available media data in the so-called "bar graph" with the integration of data on viewing VOD content via smart televisions" and "Cumulative graphs including the time periods of viewing individual VOD content". The data provides overview for specific respondent within a 24-hour measurement interval, it can be adjusted to the so-called production days so that it can be used by clients without any problems to supplement any other data from media or cross media measurements. This data is provided by SW in pdf output format for easy use by all departments involved in presentation, processing and data collection, also exports in the usual csv format intended for further ad hoc data processing are available. Respecting the principles of combining relevant data, deduplication of data sources and mutliscreening Data visualization SW module enables to display: rating curves, socio-demographic profile of (cross) media viewership, incremental reach and its analysis, basic (cross) media metrics, use of websites and applications across devices including SmartTV, in home and out of home media consumption or cross-media switching of viewing channels. On the basis of input parameters defining specific target groups for specific use by clients, the environment enables an overview of: analyzes of media content consumption via specific media types or their groups for clients from the ranks of broadcasters, analyzes of intervention by specific campaigns for media agencies or end clients, analyzes of media behavior in relation to lifestyle or risky behavior. The outputs are displayed both in graphic form and with the possibility of standardized numerical statistics according to the specific requirements of individual clients (csv, xls formats).

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50401 - Sociology

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FW03010649" target="_blank" >FW03010649: Implementace nových typů dat do cross mediálního měření</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    CrossmediaSW

  • Technické parametry

    SW modul pro vizualizaci nových typů dat zaměřený na analýzy sledovanosti VOD obsahu prostřednictvím SmartTV a konkrétního online obsahu konzumovaného prostřednictvím aplikací v mobilních telefonech na platformě Android je určen k instalaci na PC na platfomě OS Windows. Instalace je umožněna prostřednictvím přiděleného licenčního čísla, pro zobrazení dat a jejich analýzu je rovněž nezbytná dodávka dat ve formě příslušného datasetu. Modelový dataset byl vytvořen v rámci řešení projektu TOCROMEM a v rámci ověřitelnosti výsledku je možná jeho prezentace. SW modul je nabízen klientům pro analytické účely a monitoring dopadu konkrétních kampaní na komerční bázi společností MEDIAN, s. r. o., jakožto tvůrce výsledku.

  • Ekonomické parametry

    Předpokládané ekonomické přínosy projektu zaměřeného na identifikaci konzumace on-line obsahu na specifických platformách v zásadě potvrzují předpoklady uváděné v návrhu projektu. Nová data v kombinaci s daty již dostupnými umožní komplexní analýzu cross mediálního zásahu a ve svém důsledku pomůže k získávání dalších zakázek mediálních domů, broadcasterů i koncových klientů. V jednotlivých letech předpokládáme: zvýšenou poptávku po dodávkách dat dalším subjektům s cenou v řadech jednotek milionů korun ročně, rozšíření zpracování trackingů mediálních kampaní pro koncové klienty v řádech stovek tisíc Kč/kampaň, významně vyšší pravděpodobnost uplatnění v tendrech na cross mediální měnová měření v různých regionech, kde se realizace takových zakázek pohybují v desítkách milionů korun ročně.

  • IČO vlastníka výsledku

    48587001

  • Název vlastníka

    MEDIAN, s. r. o.