Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hybrid television as a supersegmentative instrument

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F12%3A43867933" target="_blank" >RIV/70883521:28120/12:43867933 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Hybrid television as a supersegmentative instrument

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Implementation of hybrid broadcasting on the pattern of Germany will bring a revolution in television broadcasting to the Czech market which will transform from linear broadcasting to nonlinear one. The television then will, with the assistance of the Internet connectivity, offer content on request fully individualised for the individual viewer. This will also bring a revolutionary development of goal-directed advertisements and so the system of advertising on the television set will change radically from massmedia to hypersegmented channel. Czech Television is preparing for a full implementation of HbbTV within 4 years and thus gain a competitive advantage in the form of more than 40,000hours of television broadcasting acessible free as VOD. On the basis of already functioning hybrid broadcasting in Germany and advanced tests of the Czech Television, this article offers a list of possibilities both for clients and for advertising customers who will have to consider these new instrumen

  • Název v anglickém jazyce

    Hybrid television as a supersegmentative instrument

  • Popis výsledku anglicky

    Implementation of hybrid broadcasting on the pattern of Germany will bring a revolution in television broadcasting to the Czech market which will transform from linear broadcasting to nonlinear one. The television then will, with the assistance of the Internet connectivity, offer content on request fully individualised for the individual viewer. This will also bring a revolutionary development of goal-directed advertisements and so the system of advertising on the television set will change radically from massmedia to hypersegmented channel. Czech Television is preparing for a full implementation of HbbTV within 4 years and thus gain a competitive advantage in the form of more than 40,000hours of television broadcasting acessible free as VOD. On the basis of already functioning hybrid broadcasting in Germany and advanced tests of the Czech Television, this article offers a list of possibilities both for clients and for advertising customers who will have to consider these new instrumen

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky

  • ISBN

    978-80-7454-138-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    1-5

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    19. 4. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku