Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza sociální reklamy v České televizi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507521" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507521 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza sociální reklamy v České televizi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Sociální reklama je velmi diskutabilním tématem, avšak v České republice je stále ještě velmi zastíněna reklamou komerční. Proto je důležité uvádět ji více do povědomí naší společnosti a to nejen na obrazovkách. Tento konferenční příspěvek by měl poskytnout stručný přehled stavu sociální reklamy v České republice, konkrétně ve vysílání veřejnoprávní televize. Příspěvek se zaměřuje především na období loňského roku. Dále uvádí také krátké srovnání s pomyslnou evropskou kolébkou reklamy, tj. Velkou Británií. Hlavním cílem této analýzy je závěrečné zhodnocení rozdílných forem sociálních reklam a jejich důležitost a dopad na dnešní konzumní společnost.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of social advertisement in Czech television

  • Popis výsledku anglicky

    Social advertisement is very debatable theme however in Czech Republic is still shaded by commercial advertisement. Therefore it si very important bringing in to the awareness of czech society not only on tv screen. This conferential paper should provideconcice overview of status of advertisement in Czech Republic, in the concrete the broadcasting of statutory television. This paper is first focused on last year. This paper further mentioning short comparison with imaginary european cradle of advertisement, i.e. Great Britain. The main objectives of this analysis is final appreciation of various types of social advertisement and their importance and incidence of present-day consumer society.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník MendelNet PEF 2008, Evropská vědecká konference posluchačů doktorského studia

  • ISBN

    978-80-87222-03-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    B4U Publishing

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    20. 11. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku