Analýza sociální reklamy v České televizi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507521" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507521 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza sociální reklamy v České televizi
Popis výsledku v původním jazyce
Sociální reklama je velmi diskutabilním tématem, avšak v České republice je stále ještě velmi zastíněna reklamou komerční. Proto je důležité uvádět ji více do povědomí naší společnosti a to nejen na obrazovkách. Tento konferenční příspěvek by měl poskytnout stručný přehled stavu sociální reklamy v České republice, konkrétně ve vysílání veřejnoprávní televize. Příspěvek se zaměřuje především na období loňského roku. Dále uvádí také krátké srovnání s pomyslnou evropskou kolébkou reklamy, tj. Velkou Británií. Hlavním cílem této analýzy je závěrečné zhodnocení rozdílných forem sociálních reklam a jejich důležitost a dopad na dnešní konzumní společnost.
Název v anglickém jazyce
Analysis of social advertisement in Czech television
Popis výsledku anglicky
Social advertisement is very debatable theme however in Czech Republic is still shaded by commercial advertisement. Therefore it si very important bringing in to the awareness of czech society not only on tv screen. This conferential paper should provideconcice overview of status of advertisement in Czech Republic, in the concrete the broadcasting of statutory television. This paper is first focused on last year. This paper further mentioning short comparison with imaginary european cradle of advertisement, i.e. Great Britain. The main objectives of this analysis is final appreciation of various types of social advertisement and their importance and incidence of present-day consumer society.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník MendelNet PEF 2008, Evropská vědecká konference posluchačů doktorského studia
ISBN
978-80-87222-03-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
—
Název nakladatele
B4U Publishing
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
20. 11. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—