PUBLICITY OF TECHNOLOGICAL PROJECTS, TOPICS AND INNOVATIONS BY POSTERS
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F16%3AA1701JXC" target="_blank" >RIV/61988987:17450/16:A1701JXC - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
PUBLICITY OF TECHNOLOGICAL PROJECTS, TOPICS AND INNOVATIONS BY POSTERS
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with the publicity and the issue of advertisements for the area of technologies as it was within the project The Windows of Science Wide Open. CZ1.07/2.3.00/45.0004. There are principles of creation and impact of advertisements for technologies and its law and society aspects. It comments secondary impact of the retail chain advertisement to the value of creative work. The paper put the stress on the necessity of the scientist and technologists? activities for increasing of social status of technological fields in the company. The advertisements and advertising campaigns can inspire the human being. Explanation of the principles of the topic that is very important phenomena for promotion of engineers? work and scientists ?work.
Název v anglickém jazyce
PUBLICITY OF TECHNOLOGICAL PROJECTS, TOPICS AND INNOVATIONS BY POSTERS
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the publicity and the issue of advertisements for the area of technologies as it was within the project The Windows of Science Wide Open. CZ1.07/2.3.00/45.0004. There are principles of creation and impact of advertisements for technologies and its law and society aspects. It comments secondary impact of the retail chain advertisement to the value of creative work. The paper put the stress on the necessity of the scientist and technologists? activities for increasing of social status of technological fields in the company. The advertisements and advertising campaigns can inspire the human being. Explanation of the principles of the topic that is very important phenomena for promotion of engineers? work and scientists ?work.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Present Day Trends of Innovations 6
ISBN
978-83-60571-43-9
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
202-209
Počet stran knihy
241
Název nakladatele
Printing Houze of Lomza State University of Applied Sciences
Místo vydání
Lomza
Kód UT WoS kapitoly
—