Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

PUBLICITY OF TECHNOLOGICAL PROJECTS, TOPICS AND INNOVATIONS BY POSTERS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F16%3AA1701JXC" target="_blank" >RIV/61988987:17450/16:A1701JXC - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    PUBLICITY OF TECHNOLOGICAL PROJECTS, TOPICS AND INNOVATIONS BY POSTERS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the publicity and the issue of advertisements for the area of technologies as it was within the project The Windows of Science Wide Open. CZ1.07/2.3.00/45.0004. There are principles of creation and impact of advertisements for technologies and its law and society aspects. It comments secondary impact of the retail chain advertisement to the value of creative work. The paper put the stress on the necessity of the scientist and technologists? activities for increasing of social status of technological fields in the company. The advertisements and advertising campaigns can inspire the human being. Explanation of the principles of the topic that is very important phenomena for promotion of engineers? work and scientists ?work.

  • Název v anglickém jazyce

    PUBLICITY OF TECHNOLOGICAL PROJECTS, TOPICS AND INNOVATIONS BY POSTERS

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the publicity and the issue of advertisements for the area of technologies as it was within the project The Windows of Science Wide Open. CZ1.07/2.3.00/45.0004. There are principles of creation and impact of advertisements for technologies and its law and society aspects. It comments secondary impact of the retail chain advertisement to the value of creative work. The paper put the stress on the necessity of the scientist and technologists? activities for increasing of social status of technological fields in the company. The advertisements and advertising campaigns can inspire the human being. Explanation of the principles of the topic that is very important phenomena for promotion of engineers? work and scientists ?work.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Present Day Trends of Innovations 6

  • ISBN

    978-83-60571-43-9

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    202-209

  • Počet stran knihy

    241

  • Název nakladatele

    Printing Houze of Lomza State University of Applied Sciences

  • Místo vydání

    Lomza

  • Kód UT WoS kapitoly