Dealership Management Systém - Omnetic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F48906565%3A_____%2F23%3AN0000002" target="_blank" >RIV/48906565:_____/23:N0000002 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dealership Management Systém - Omnetic
Popis výsledku v původním jazyce
Výsledkem projektu příjemce je komplexní cloudový systému pro řízení provozu pro automobilová dealerství, výrobce automobilů, autobazary, autoservisy, pneuservisy, autopůjčovny a ostatní subjekty v oblasti automotive - Omnetic. Řešení bylo vyvinuto jako nástroj digitalizující většinu procesů pro výše uvedené subjekty a poskytující sofistikované funkce pro interpretaci trhu a správné rozhodování na automotive trhu. Od předchozího DMS příjemce a stávajících konkurenčních systémů odlišuje Omnetic jeho cloudová online forma a zapojení modelů umělé inteligence. Podstatou zapojení umělé inteligence je využití rozsáhlé datové základny nejen systémů příjemce, ale i sesterských společností příjemce v rámci jeho vlastnické struktury. V řešení došlo ke zjednodušení integrace systémů třetích stran pro jednodušší využití vazeb na partnerské subjekty. V oblasti architektury byl vytvořen modulární systém, který je možné dle potřeby flexibilně updatovat a měnit. Základní moduly řešení tvoří: Zákazníci; Vozidla; Autobazar; Reporting; Autosalon; Přehled emisí; Pneuservis. Na projektu pracoval příjemce společně s partnerem projektu ČVUT.
Název v anglickém jazyce
Dealership Management Systém - Omnetic
Popis výsledku anglicky
The result of the recipient's project is a complex cloud-based traffic management system for car dealerships, car manufacturers, car dealerships, car repair shops, tire repair shops, car rental companies and other subjects in the automotive field - Omnetic. The solution was developed as a tool digitizing most of the processes for the aforementioned entities and providing sophisticated functions for market interpretation and correct decision-making in the automotive market. What distinguishes Omnetic from the previous DMS and existing competing systems is its cloud-based online form and the involvement of artificial intelligence models. The essence of the involvement of artificial intelligence is the use of an extensive database not only of the recipient's systems, but also of the recipient's sister companies within its ownership structure. The solution has simplified the integration of third-party systems for easier use of links to partner entities. A modular system was created in the area of architecture, which can be flexibly updated and changed as needed. The basic modules of the solution are: Customers; Vehicles; Car dealership; Reporting; Car show; Overview of emissions; Tire service. The recipient worked on the project together with the partner Czech Technical University in Prague.
Klasifikace
Druh
R - Software
CEP obor
—
OECD FORD obor
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/EG20_321%2F0024728" target="_blank" >EG20_321/0024728: Výzkum a vývoj aplikace TEAS DMS 2.0 založeného na Big Data a AI</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
Dealership Management System - Omnetic
Technické parametry
Řešení je postaveno jako modulární webová aplikace s podporou pro všechny moderní webové prohlížeče včetně mobilních telefonů a tabletů. Architektura je navržena jako třívrstvá architektura se striktním oddělením prezentační vrstvy, business logiky a datového úložiště. Prezentační vrstva je řešena formou tenkého klienta a nevyžaduje instalaci dalšího softwaru na koncovém zařízení kromě webového prohlížeče. Vrstva business logiky je provozována na serverech příjemce. Prezentační vrstva komunikuje s touto vrstvou pomocí protokolu HTTPS s vynuceným šifrováním. Datové úložiště je řešeno jako relační SQL databáze na samostatném serveru. Řešení je navrženo jako “multitenant” služba. Základní technologie: Forma poskytovaného softwaru - Licence/SaaS (Software as a Service); Datové úložiště - centralizované; Podporované webové prohlížeče (desktopové) - Firefox, Chrome, Microsoft Edge, Safari; Podporované webové prohlížeče (mobilní) - iOS, Safari, Chrome Mobile, Android, Chrome Mobile, Samsung Internet, Android Browser, Firefox mobile; Zabezpečení dat - využití cloudových služeb Amazonu pro provoz systému + fyzické skladování dat v EU; Moduly – Zákazníci, Vozidla, Autobazar, Reporting, Autosalon, Přehled emisí, Pneuservis.
Ekonomické parametry
Přínosem řešení je rozšíření zákaznického portfolia, posílení tržní pozice a konkurenceschopnosti, rozvoj spolupráce s vědecko-výzkumnými organizacemi a zkušeností v oblasti AI. Příjemce očekává v příštích 3-5 letech navýšení tržeb, zisku, exportu a vznik nových pracovních míst. TEAS je největším dodavatelem specializovaného software typu DMS pro oblast automotive v ČR a SK. Mezi nejdůležitější obchodní partnery patří většina globálních automobilek (Mercedes-Benz, KIA Motors, Hyundai, Chrysler, Jeep, Citroen atd.) a dodavatelů autodílů. Díky vazbám na investora EAG má příjemce silnou základnu pro další rozvoj na zahraničních trzích. V následujících 5 letech očekává příjemce nárůst výnosů z nižších desítek na vyšší desítky mil Kč při výnosnosti cca 26,6, % a době návratnosti 5,2 let.
IČO vlastníka výsledku
48906565; 68407700
Název vlastníka
TEAS spol. s r.o.; České vysoké učení technické v Praze