Retail eshop a velkoobchodní eshop
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F63146801%3A_____%2F22%3AN0000003" target="_blank" >RIV/63146801:_____/22:N0000003 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.prodej-pneu.cz" target="_blank" >http://www.prodej-pneu.cz</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Retail eshop a velkoobchodní eshop
Popis výsledku v původním jazyce
Předmětem projektu byl vývoj a implementace nového e-shopu, který naplnil obchodní cíle. Byl navržen s ohledem na uživatelskou použitelnost, je responzivní, umožňuje využití moderních marketingových nástrojů a dokáže přivádět nové zákazníky do kamenných provozoven společnosti. Architektura řešení umožňuje další rozvoj digitálních aplikací, jako např. kiosek v pneuservisu, servisní portál. Řešení dbá na uživatelskou použitelnost. Zejména v oblasti konverzní cesty a snadného dokončení nákupu. Toto je hlavní nástroj a cíl pro zvýšení tržeb z e-commerce, který se nám podařilo naplnit. Uživatelským testováním jsme ověřili průchodnost konverzní cesty. Zákazníkovi je tak umožněno jednoduše dokončit objednávku, integrace na platební bránu je taktéž funkční. E-shop obslouží zákazníky přicházející z mobilních zařízení. Tzn. je plně responzivní, dobře použitelný na mobilních zařízeních. Grafika webu se na mobilním zařízení plně přizpůsobí. Eshop je navržen tak, aby přiváděl nové zákazníky k využití služeb pneuservisů pomocí integrace na rezervační systém v nákupním košíku. Prezentuje kontaktní informace provozoven. E-shop umožňuje zapsat rezervaci služby přezutí do externího systému Chciprezoutauto.cz. Je důvěryhodný pro zákazníky – stabilní s dobrou odezvou.
Název v anglickém jazyce
Retail e-shop and wholesale e-shop
Popis výsledku anglicky
The subject of the project was the development and implementation of a new e-shop that met business goals. It was designed with user usability, it is responsive, allows the use of modern marketing tools and can bring new customers to the company's shops. The architecture of the solution enables the further development of digital applications, such as a kiosk in a tire repair shop, a service portal. The solution focuses on user usability. Especially in the area of conversion path and ease of purchase completion. This is the main tool and goal for increasing e-commerce sales, which we managed to fulfill. We verified the passability of the conversion path through user testing. The customer is thus enabled to simply complete the order, integration with the payment gateway is also functional. The e-shop will serve customers coming from mobile devices. That is it is fully responsive, well usable on mobile devices. Website graphics are fully responsive on mobile devices. The e-shop is designed to attract new customers to the use of tire repair services by means of integration with the reservation system in the shopping cart. It presents the contact information of establishments. The e-shop allows you to register a reservation for the tire changing service in the external system Chciprezoutauto.cz. It is trusted by customers - stable with good response.
Klasifikace
Druh
X - Nezařazeno
CEP obor
—
OECD FORD obor
20202 - Communication engineering and systems
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/FX02030001" target="_blank" >FX02030001: Inovace logistiky a on-line procesů dodavatelsko-odběratelských vztahů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů