Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Fundamentals of a Prosperous E-shop in Connection to Search Engine Optimization

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F10%3A%230000465" target="_blank" >RIV/47813059:19520/10:#0000465 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Fundamentals of a Prosperous E-shop in Connection to Search Engine Optimization

  • Popis výsledku v původním jazyce

    There are millions of e-shop web pages on the internet. If we want e-shop to be successful, it has to be seen in one of the first positions on the internet search engines. This can be achieved with the support of search engine optimization (SEO). The principal aim of every shop is to obtain many customers. Research results show a dependence between the presentation of web sites in one of the first positions on the internet search engine and the count of conversions from users to customers. The principleaim of this article is the endeavor to confront the most often used internet search engines in the Czech Republic in connection to the searching of e-shop web sites.

  • Název v anglickém jazyce

    The Fundamentals of a Prosperous E-shop in Connection to Search Engine Optimization

  • Popis výsledku anglicky

    There are millions of e-shop web pages on the internet. If we want e-shop to be successful, it has to be seen in one of the first positions on the internet search engines. This can be achieved with the support of search engine optimization (SEO). The principal aim of every shop is to obtain many customers. Research results show a dependence between the presentation of web sites in one of the first positions on the internet search engine and the count of conversions from users to customers. The principleaim of this article is the endeavor to confront the most often used internet search engines in the Czech Republic in connection to the searching of e-shop web sites.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    E + M Ekonomika a management

  • ISSN

    1212-3609

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

    673DF

  • EID výsledku v databázi Scopus