The Fundamentals of a Prosperous E-shop in Connection to Search Engine Optimization
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F10%3A%230000465" target="_blank" >RIV/47813059:19520/10:#0000465 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Fundamentals of a Prosperous E-shop in Connection to Search Engine Optimization
Popis výsledku v původním jazyce
There are millions of e-shop web pages on the internet. If we want e-shop to be successful, it has to be seen in one of the first positions on the internet search engines. This can be achieved with the support of search engine optimization (SEO). The principal aim of every shop is to obtain many customers. Research results show a dependence between the presentation of web sites in one of the first positions on the internet search engine and the count of conversions from users to customers. The principleaim of this article is the endeavor to confront the most often used internet search engines in the Czech Republic in connection to the searching of e-shop web sites.
Název v anglickém jazyce
The Fundamentals of a Prosperous E-shop in Connection to Search Engine Optimization
Popis výsledku anglicky
There are millions of e-shop web pages on the internet. If we want e-shop to be successful, it has to be seen in one of the first positions on the internet search engines. This can be achieved with the support of search engine optimization (SEO). The principal aim of every shop is to obtain many customers. Research results show a dependence between the presentation of web sites in one of the first positions on the internet search engine and the count of conversions from users to customers. The principleaim of this article is the endeavor to confront the most often used internet search engines in the Czech Republic in connection to the searching of e-shop web sites.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
E + M Ekonomika a management
ISSN
1212-3609
e-ISSN
—
Svazek periodika
13
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
673DF
EID výsledku v databázi Scopus
—