Modern method of marketing training using web based simulator - marketing master
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F01%3A00065669" target="_blank" >RIV/49777513:23210/01:00065669 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Modern method of marketing training using web based simulator - marketing master
Popis výsledku v původním jazyce
Paper describes basic goals, structure and principles of management game Marketing Master. Marketing Master is a multimedia software oriented on training business - especially marketing - activities of an industrial enterprise. It offers an environment of a virtual industrial company (-ies) and virtual markets for simulation of business activities.
Název v anglickém jazyce
Modern method of marketing training using web based simulator - marketing master
Popis výsledku anglicky
Paper describes basic goals, structure and principles of management game Marketing Master. Marketing Master is a multimedia software oriented on training business - especially marketing - activities of an industrial enterprise. It offers an environment of a virtual industrial company (-ies) and virtual markets for simulation of business activities.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Modern method of marketing training using web based simulator - marketing master
ISBN
—
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Neuveden
Místo vydání
Neuveden
Místo konání akce
Neuveden
Datum konání akce
1. 1. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—