Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Specifika marketingu průmyslových trhů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00098186" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00098186 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Specifika marketingu průmyslových trhů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o průmyslovém trhu, marketingu průmyslových trhů a marketingu průmyslových výrobků. Přesto, že na těchto trzích se obchoduje se základními surovinami a výrobky určenými k dalšímu zpracování, není marketingu této sféry věnována náležitá pozornost. Příspěvek ukazuje na specifika životního cyklu průmyslových výrobků potravinářského průmyslu vyrábějícího výrobky pro další zpracování. Současně obsahuje zvláštnosti průmyslových trhů.

  • Název v anglickém jazyce

    The specifics of marketing of industrial markets

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the problematic of the industrial market, the marketing of industrial markets and of the industrial products. Even if the business with the basic commodities and with the products given for next processing is done at this market, there isn't paid enough attention to the marketing of this sphere. The paper also points to the specifics of the live cycle of the industrial products, especially of the products of food processing industry, which are determined for further processing. Thespecifics of the industrial markets are described in the paper too.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Obchod a spotřebitel '06

  • ISBN

    978-80-7302-124-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    104-111

  • Název nakladatele

    Konvoj

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Královec

  • Datum konání akce

    1. 1. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku