Specifika marketingu potravinářského podniku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00182423" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00182423 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Specifika marketingu potravinářského podniku
Popis výsledku v původním jazyce
Marketing v tržní ekonomice je významným nástrojem každého podniku, bez ohledu na to, zda výstupem jsou výrobky, služby nebo informace. Potravinářské podniky specifikované na produkci cukru mají situaci složitější, poněvadž aplikují marketing průmyslových trhů i marketing spotřební. Příspěvek je zaměřen na postavení specializovaného podniku na produkci širokého sortimentu různých druhů cukru, dodávaného zpracovatelským podnikům k dalšímu zpracování, v nejbližším i vzdálenějším okolí.
Název v anglickém jazyce
Specifits of marketing food business
Popis výsledku anglicky
Marketing in a market economy is an important tool for any company, regardless of whether the output of the products, services or information. Food businesses specified in the production of sugar have the situation more complex, because applying the marketing of industrial markets and consumer marketing. The paper is focused on the status of a specialized company to produce a wide range of different types of sugar delivered to processors for further processing, in the immediate and distant surroundings.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Špecifiká regionálneho a neziskového marketingu
ISBN
978-80-8105-333-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
270
Strana od-do
257-265
Název nakladatele
Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnav
Místo vydání
Trnava, Slovensko
Místo konání akce
Trnava
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—