Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Specifika marketingu potravinářského podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00182423" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00182423 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Specifika marketingu potravinářského podniku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Marketing v tržní ekonomice je významným nástrojem každého podniku, bez ohledu na to, zda výstupem jsou výrobky, služby nebo informace. Potravinářské podniky specifikované na produkci cukru mají situaci složitější, poněvadž aplikují marketing průmyslových trhů i marketing spotřební. Příspěvek je zaměřen na postavení specializovaného podniku na produkci širokého sortimentu různých druhů cukru, dodávaného zpracovatelským podnikům k dalšímu zpracování, v nejbližším i vzdálenějším okolí.

  • Název v anglickém jazyce

    Specifits of marketing food business

  • Popis výsledku anglicky

    Marketing in a market economy is an important tool for any company, regardless of whether the output of the products, services or information. Food businesses specified in the production of sugar have the situation more complex, because applying the marketing of industrial markets and consumer marketing. The paper is focused on the status of a specialized company to produce a wide range of different types of sugar delivered to processors for further processing, in the immediate and distant surroundings.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Špecifiká regionálneho a neziskového marketingu

  • ISBN

    978-80-8105-333-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    270

  • Strana od-do

    257-265

  • Název nakladatele

    Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnav

  • Místo vydání

    Trnava, Slovensko

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku