Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modelování a dynamická analýza individuálního pohonu dvojkolí kolejového vozidla

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F07%3A00000091" target="_blank" >RIV/49777513:23210/07:00000091 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Modelling and dynamical analysis of an individual wheelset drive of a railway vehicle

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with mathematical modelling of a wheelset drive with a hollow shaft taking into account the spatial vibration of components of the wheelset drive and the influence of vertical displacements of the bogie and the car body. Created mathematical model enables to provide the stability analysis of the wheelset drive according to the modal properties depending on adhesion characteristic. Further it enables to model track irregularities and using numerical simulation to investigate dynamical behaviour influenced by mentioned irregularities.

  • Název v anglickém jazyce

    Modelling and dynamical analysis of an individual wheelset drive of a railway vehicle

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with mathematical modelling of a wheelset drive with a hollow shaft taking into account the spatial vibration of components of the wheelset drive and the influence of vertical displacements of the bogie and the car body. Created mathematical model enables to provide the stability analysis of the wheelset drive according to the modal properties depending on adhesion characteristic. Further it enables to model track irregularities and using numerical simulation to investigate dynamical behaviour influenced by mentioned irregularities.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BI - Akustika a kmity

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0519" target="_blank" >1M0519: Výzkumné centrum kolejových vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zborník prednášok XVIII. medzinárodnej konferencie Súčasné problémy v koľajových vozidlách. Diel I

  • ISBN

    978-80-89276-06-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    97-106

  • Název nakladatele

    Vedecko-technická spoločnosť pri Žilinskej univerzite

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Žilina

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku