Corporate Social Responsibility - faktor výkonnosti a konkurenceschopnosti = Corporate Social responsibility - factors of performance and competitiveness
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F08%3A00500310" target="_blank" >RIV/49777513:23210/08:00500310 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Corporate Social Responsibility - faktor výkonnosti a konkurenceschopnosti = Corporate Social responsibility - factors of performance and competitiveness
Popis výsledku v původním jazyce
Odpovědné podnikání znamená úspěšně podnikat a zároveň myslet i na sociální a ekologické zájmy. Zařadit sociální a ekologické aspekty do činností, které směřují k tvorbě zisku. Odpovědný podnik uspokojuje požadavky nejen zákazníků, ale i dalších osob, sekterými spolupracuje při svých aktivitách. Společensky odpovědný podnik pozitivně působí na celou společnost a usměrňuje svůj vliv na životní prostředí. Společenská odpovědnost firem je koncept, způsob vedení firmy a budování vztahů s partnery, který přispívá ke zlepšení reputace a zvýšení důvěryhodnosti podniku. Dobrovolně odpovědné chování firmy stojí na třech pilířích, a to na oblasti ekonomické, sociální a environmentální. Ve svém příspěvku vás seznámím s posláním konceptu společensky odpovědného chování podniku, s jeho charakteristickými znaky a výhodami. Dále se pokusím odpovědět na otázku: "Proč být společensky odpovědným podnikem?
Název v anglickém jazyce
Corporate Social responsibility - factors of performance and competitiveness
Popis výsledku anglicky
Corporate Social Responsibility (CSR) represents not just successful enterprise but also thinking on social and environmental aspects. Corporate social responsibility is a concept. It is a way of managing a company and making relationships with partnerswhich contributes to improving the reputation and credibility of a company. Corporate Social Responsibilty programmes are based on three fundamental principles. They are: economic, social and environmental. This paper presents the issue of Corporate Social Responsibilty with its characteristics, assets, advantages and disadvantages. This paper seeks to answer the question: Why follow the requirements of CSR?
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JP - Průmyslové procesy a zpracování
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Education, research, innovation 2008
ISBN
978-80-227-2849-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Slovak University of Technology
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
24. 4. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—