Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Corporate Social Responsibility - faktor výkonnosti a konkurenceschopnosti = Corporate Social responsibility - factors of performance and competitiveness

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F08%3A00500310" target="_blank" >RIV/49777513:23210/08:00500310 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Corporate Social Responsibility - faktor výkonnosti a konkurenceschopnosti = Corporate Social responsibility - factors of performance and competitiveness

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Odpovědné podnikání znamená úspěšně podnikat a zároveň myslet i na sociální a ekologické zájmy. Zařadit sociální a ekologické aspekty do činností, které směřují k tvorbě zisku. Odpovědný podnik uspokojuje požadavky nejen zákazníků, ale i dalších osob, sekterými spolupracuje při svých aktivitách. Společensky odpovědný podnik pozitivně působí na celou společnost a usměrňuje svůj vliv na životní prostředí. Společenská odpovědnost firem je koncept, způsob vedení firmy a budování vztahů s partnery, který přispívá ke zlepšení reputace a zvýšení důvěryhodnosti podniku. Dobrovolně odpovědné chování firmy stojí na třech pilířích, a to na oblasti ekonomické, sociální a environmentální. Ve svém příspěvku vás seznámím s posláním konceptu společensky odpovědného chování podniku, s jeho charakteristickými znaky a výhodami. Dále se pokusím odpovědět na otázku: "Proč být společensky odpovědným podnikem?

  • Název v anglickém jazyce

    Corporate Social responsibility - factors of performance and competitiveness

  • Popis výsledku anglicky

    Corporate Social Responsibility (CSR) represents not just successful enterprise but also thinking on social and environmental aspects. Corporate social responsibility is a concept. It is a way of managing a company and making relationships with partnerswhich contributes to improving the reputation and credibility of a company. Corporate Social Responsibilty programmes are based on three fundamental principles. They are: economic, social and environmental. This paper presents the issue of Corporate Social Responsibilty with its characteristics, assets, advantages and disadvantages. This paper seeks to answer the question: Why follow the requirements of CSR?

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JP - Průmyslové procesy a zpracování

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Education, research, innovation 2008

  • ISBN

    978-80-227-2849-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Slovak University of Technology

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    24. 4. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku