Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Corporate Social Responsibility ? a nové trendy v podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F09%3A00502303" target="_blank" >RIV/49777513:23210/09:00502303 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Corporate Social Responsibility ? a nové trendy v podniku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Corporate Social Responsibility reprezentuje nejen úspěšné podnikání, ale zahrnuje i sociální a environmentální aspekty. CSR je koncept řízení, způsob řízení společnosti, vytváření vztahů s partnery, přispívá ke zvyšování reputace a důvěryhodnosti společnosti. CSR je založeno na třech základních principech, a to ekonomickém, sociálním a environmentálním. Příspěvek otevírá téma Corporate Social Responsibility v komplexním pohledu; základní charakteristiku, aktivity, přínosy a klíčové ukazatele. Detailněji se věnuje CSR ve Španělsku, analyzuje klíčové faktory, hnací sílu CSR, současnou situaci i trendy ve španělských společnostech.

  • Název v anglickém jazyce

    Corporate Social Responsibility ? a new trend in company

  • Popis výsledku anglicky

    Corporate Social Responsibility represents not just successful enterprise but also thinking on social and environmental aspects. Corporate Social Responsibility is a koncept, it is a concept, it is a way of managing company and making relationships withpartners which contributes to improving the reputation and credibility of a company. CSR progrmmes are based on three fundamental principles; economic, social and environmental. This paper presents the issue of Corporate Social Responsibility with its characteristic, activities, assets and key performance indicators. In detail discusses the situation in Spain, analyses socio-cultural factors, driving forces, current situation and trends on CSR in Spanish companies.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů