Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Klíčové ukazatele Corporate Social Responsibility ? nástroje řízení společnosti, měření a řízení výkonnosti a konkurenceschopnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F08%3A00500740" target="_blank" >RIV/49777513:23210/08:00500740 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Key performance indicators of Corporate Social Responsibility : tools of company management, performance measurement and competitiveness

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Corporate Social Responsibility programmes are based on three fundamental principles. They are: economic, social and environmental. Voluntary CSR contributes to long-term company prosperity. Corporate Social Responsibility (CSR) relates not only to successful enterprise but also means considering social and environmental aspects. Corporations must include social and environmental aspects in the activities which lead towards making a profit. Corporate Social Responsibility positively affects the whole ofsociety and regulates its impact on the environment. Communication and dialogue with the stakeholders are the key factors leading towards long-term success.

  • Název v anglickém jazyce

    Key performance indicators of Corporate Social Responsibility : tools of company management, performance measurement and competitiveness

  • Popis výsledku anglicky

    Corporate Social Responsibility programmes are based on three fundamental principles. They are: economic, social and environmental. Voluntary CSR contributes to long-term company prosperity. Corporate Social Responsibility (CSR) relates not only to successful enterprise but also means considering social and environmental aspects. Corporations must include social and environmental aspects in the activities which lead towards making a profit. Corporate Social Responsibility positively affects the whole ofsociety and regulates its impact on the environment. Communication and dialogue with the stakeholders are the key factors leading towards long-term success.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JP - Průmyslové procesy a zpracování

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MITIP 2008

  • ISBN

    978-80-7043-738-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    14. 11. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku