Dynamické zatížení komponent podvozku lokomotivy 109E vyvolané zkratovým momentem motoru
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F10%3A00503446" target="_blank" >RIV/49777513:23210/10:00503446 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dynamické zatížení komponent podvozku lokomotivy 109E vyvolané zkratovým momentem motoru
Popis výsledku v původním jazyce
Zpráva je zaměřena na analýzu vlivu zkratového momentu motoru na dynamické zatížení komponent podvozku lokomotivy 109E. Je provedena analýza stability podvozku v závislosti na podélném skluzu kol. Odezva podvozku vybuzená zkratovým momentem je sledovánajak pro stabilní tak i nestabilní stav systému.
Název v anglickém jazyce
Dynamic loading of bogie components of locomotive 109E caused by short-circuit torque
Popis výsledku anglicky
This report is aimed at analysis of the influence of short-circuit torque on dynamic loading of bogie compoments of locomotive 109E. The stability analysis of the bogie in dependence on longitudinal wheel-rail creepage is performed. The response of the bogie caused by short-circuit torque is investigated for both stable and unstable states of the system.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
BI - Akustika a kmity
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1M0519" target="_blank" >1M0519: Výzkumné centrum kolejových vozidel</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů