Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Trakční podvozek pro kolejová vozidla

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F15%3A43925382" target="_blank" >RIV/49777513:23210/15:43925382 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Trakční podvozek pro kolejová vozidla

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Trakční podvozek pro kolejová vozidla je tvořen rámem sestávajícím z páru podélníků zakončených podélníkovými nástavci. Podélníky jsou spojeny příčníky a trakční motory jsou umístěny vně na rámu kolmo k nápravě dvojkolí. Trakční motory jsou kinematicky spojeny s kuželovými převodovkami uloženými na konci náprav. Každý trakční motor je s kuželovou převodovkou kinematicky spojen přes kloubový hřídel, přičemž kuželová převodovka je s rámem spojena závěskou. Ke každému z podélníkových nástavců je přikloubena úhlová páka obemykající nápravové ložisko a mezi úhlovým ramenem vystupujícím z úhlové páky a konzolou na rámu je včleněna pružina.

  • Název v anglickém jazyce

    Traction bogie for rail vehicles

  • Popis výsledku anglicky

    In the present invention, there is disclosed a traction bogie for rail vehicles consisting of a frame comprising a pair of longitudinal girders terminated by girder adaptors. The longitudinal girders are coupled by cross members and traction motors are situated externally onto the frame perpendicular to a wheelset axle. The traction motors are kinematically coupled with bevel gear transmissions mounted at the ends of axles. Each traction motor is kinematically coupled with the bevel gear transmission via an articulated shaft, whereby the bevel gear transmission is coupled with the frame by means of a sling. Each girder adaptor is connected by means of a joint with an angle lever encompassing an axle bearing , and a spring is incorporated between the angle arm projecting from the angle lever and a bracket on the frame.

Klasifikace

  • Druh

    P - Patent

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Centrum kompetence drážních vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Číslo patentu nebo vzoru

    305145

  • Vydavatel

    CZ001 -

  • Název vydavatele

    Industrial Property Office

  • Místo vydání

    Prague

  • Stát vydání

    CZ - Česká republika

  • Datum přijetí

    8. 4. 2015

  • Název vlastníka

    Západočeská univerztia v Plzni

  • Způsob využití

    A - Výsledek využívá pouze poskytovatel

  • Druh možnosti využití

    A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence