Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mathematical model of the jet engine fuel system

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F15%3A43926734" target="_blank" >RIV/49777513:23210/15:43926734 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1051/epjconf/20159202034" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1051/epjconf/20159202034</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1051/epjconf/20159202034" target="_blank" >10.1051/epjconf/20159202034</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Mathematical model of the jet engine fuel system

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper discusses the design of a simplified mathematical model of the jet (turbo-compressor) engine fuel system. The solution will be based on the regulation law, where the control parameter is a fuel mass flow rate and the regulated parameter is therotational speed. A differential equation of the jet engine and also differential equations of other fuel system components (fuel pump, throttle valve, pressure regulator) will be described, with respect to advanced predetermined simplifications.

  • Název v anglickém jazyce

    Mathematical model of the jet engine fuel system

  • Popis výsledku anglicky

    The paper discusses the design of a simplified mathematical model of the jet (turbo-compressor) engine fuel system. The solution will be based on the regulation law, where the control parameter is a fuel mass flow rate and the regulated parameter is therotational speed. A differential equation of the jet engine and also differential equations of other fuel system components (fuel pump, throttle valve, pressure regulator) will be described, with respect to advanced predetermined simplifications.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    EFM14 - Experimental Fluid Mechanics 2014

  • ISBN

    978-1-5108-0321-3

  • ISSN

    2100-014X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    "2034-p.1"-"2034-p.4"

  • Název nakladatele

    EDP Sciences

  • Místo vydání

    Les Ulis

  • Místo konání akce

    Český Krumlov

  • Datum konání akce

    18. 11. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000358249900036