Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tests and Simulations for Assessment of Electric Buses Passive Safety

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F15%3A43927778" target="_blank" >RIV/49777513:23210/15:43927778 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877705815017166" target="_blank" >http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877705815017166</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.proeng.2015.08.077" target="_blank" >10.1016/j.proeng.2015.08.077</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tests and Simulations for Assessment of Electric Buses Passive Safety

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Electro-mobility is an increasing trend across the globe. In these vehicles, the passive safety has new and rather specific aspects. Some requirements for passive safety of parts of electric buses have already been set out in the UN/ECE 100.2 regulation.The REESS (Rechargeable Energy Storage System) poses a considerable risk in the event of a collision between a battery-powered electric bus and a massive barrier. Since the testing required for the vehicle approval is very costly, one can expect computer simulations in this field to flourish. This is the task with which authors of this paper have dealt in relation to the development of SKODA battery-powered buses.

  • Název v anglickém jazyce

    Testování a simulace pro posuzování pasivní bezpečnosti elektrobusů

  • Popis výsledku anglicky

    Příspěvek se zabývá problematikou pasivní bezpečnosti elektrobusů. Specifickým konstrukčním celkem elektrobusu je RESS (rechargeable energy storage system), který obsahuje zdroj elektrické energie. Při kolizi elektrobusu s hmotným objektem představuje RESS vážné bezpečnostní riziko. V práci je řešena pevnost RESS a okolní konstrukce pomocí FE simulace. FE výpočet je podpořen experimentálním ověřením materiálových vlastností.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA03031347" target="_blank" >TA03031347: Výzkum a vývoj bateriových elektrobusů včetně infrastruktury</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia Engineering

  • ISBN

  • ISSN

    1877-7058

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    338-345

  • Název nakladatele

    Elsevier Ltd

  • Místo vydání

    neuveden

  • Místo konání akce

    Funchal, Madeira

  • Datum konání akce

    1. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku