Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Methodology for designing virtual reality applications

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F15%3A43933145" target="_blank" >RIV/49777513:23210/15:43933145 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.daaam.info/Downloads/Pdfs/proceedings/proceedings_2015/107.pdf" target="_blank" >http://www.daaam.info/Downloads/Pdfs/proceedings/proceedings_2015/107.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.2507/26th.daaam.proceedings.107" target="_blank" >10.2507/26th.daaam.proceedings.107</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Methodology for designing virtual reality applications

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper suggests a new virtual reality environment creation methodology, using game development IDEs as a platform. The methodology is based on previous experience with regular and virtual reality programming as well as on a compilation of other methodologies. The method was prepared for the development of a virtual therapy serious game, and was validated on more projects. The output of this method is the statement of the virtual environment scenario, the list of needed objects, their states and actions to change these states, which lead to a state machine creation and assets lists.

  • Název v anglickém jazyce

    Methodology for designing virtual reality applications

  • Popis výsledku anglicky

    This paper suggests a new virtual reality environment creation methodology, using game development IDEs as a platform. The methodology is based on previous experience with regular and virtual reality programming as well as on a compilation of other methodologies. The method was prepared for the development of a virtual therapy serious game, and was validated on more projects. The output of this method is the statement of the virtual environment scenario, the list of needed objects, their states and actions to change these states, which lead to a state machine creation and assets lists.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Annals of DAAAM and Proceedings of the International DAAAM Symposium

  • ISBN

    978-3-902734-07-5

  • ISSN

    1726-9679

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    768-774

  • Název nakladatele

    Danube Adria Association for Automation and Manufacturing, DAAAM

  • Místo vydání

    Vienna

  • Místo konání akce

    Zadar, Croatia

  • Datum konání akce

    21. 10. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku