Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rám a primární vypružení úzkorozchodného tramvajového podvozku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F17%3A43931640" target="_blank" >RIV/49777513:23210/17:43931640 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rám a primární vypružení úzkorozchodného tramvajového podvozku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Rám podvozku je tvořen dvojicí příčníků, spojených podélníky, které přecházejí v konzoly primárního vypružení a vedení dvojkolí. Nestandardní primární vypružení a vedení dvojkolí tvoří dvojice lisových pružnic. Pružnice jsou jedním okem ukotveny v konzolách vypružení, druhým na ložiskové skříni. Opasek uprostřed listové pružnice se opírá o rám podvozku. Na rámu jsou také vytvořeny konzoly pro zavěšení trakčního motoru a převodovky. Výhodou tohoto řešení je úspora hmotnosti na rámu podvozku 150 kg proti standardnímu řešení.

  • Název v anglickém jazyce

    The frame and suspension primary narrow-track tram bogie

  • Popis výsledku anglicky

    The bogie frame is formed by two cross members connected by longitudinal members which pass the primary suspension bracket and the axle guide. Nonstandard primary suspension and axle guide comprises a pair of press leaf springs. Spring is anchored in one eye suspension brackets, The other on the bearing box. Belt middle leaf spring is supported on the bodie frame. The frame is also a bracket for hanging the traction motor and gearbox. The advantage of this solution is to weight saving of the bodie frame 150 kg against the standard solutions.

Klasifikace

  • Druh

    G<sub>funk</sub> - Funkční vzorek

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TG02010011" target="_blank" >TG02010011: Podpora komerčních příležitostí ZČU</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    FV007/2017/21200

  • Číselná identifikace

    FV007/2017/21200

  • Technické parametry

    Funkční vzorek je výsledkem řešení projektu &quot;Výzkum a vývoj hmotnostně optimalizovaných komponentů pro kolejová vozidla. Bližší informace u Doc. Ing. Petra Hellera, CSc., pheller@rti.zcu.cz, tel.: 377 638 259.

  • Ekonomické parametry

    Funkční vzorek je výsledkem řešení projektu &quot;Výzkum a vývoj hmotnostně optimalizovaných komponentů pro kolejová vozidla&quot;. Bližší informace u Doc. Ing. Petra Hellera, CSc., pheller@rti.zcu.cz, tel.: 377 638 259.

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

    49777513

  • Název vlastníka

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence

  • Požadavek na licenční poplatek

    A - Poskytovatel licence na výsledek požaduje licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem