Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

HOW MILLENNIALS AFFECT CORPORATE CULTURE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F19%3A43956813" target="_blank" >RIV/49777513:23210/19:43956813 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.researchpapers.mtf.stuba.sk/wp-content/uploads/2019/12/11_SN_2019_Urbanovi%C4%8Dov%C3%A1.pdf" target="_blank" >https://www.researchpapers.mtf.stuba.sk/wp-content/uploads/2019/12/11_SN_2019_Urbanovi%C4%8Dov%C3%A1.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.2478/rput-2019-0045" target="_blank" >10.2478/rput-2019-0045</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    HOW MILLENNIALS AFFECT CORPORATE CULTURE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Corporate culture is made by the company´s employees. However, their age composition is different and is members of different generations that interact. Every generation brings with it something new, not only positive but also negative. Therefore, each generation should work together to eliminate the negative aspects and highlight the benefits of each generation and exploit them to their advantage. Each of the generations influences the corporate culture in different ways. The aim of the paper is to point out the results of research, which was realized at Faculty of Materials Science and Technology in Trnava and focused on individual generations of employees. We draw attention especially to the Generation Z, its impact on corporate culture and the new “wind” that it brings. This paper was written on the basis of research results of VEGA project . 1/0348/17 “The impact of the coexistence of different generations of employees on the sustainable performance of organisations&quot;.

  • Název v anglickém jazyce

    HOW MILLENNIALS AFFECT CORPORATE CULTURE

  • Popis výsledku anglicky

    Corporate culture is made by the company´s employees. However, their age composition is different and is members of different generations that interact. Every generation brings with it something new, not only positive but also negative. Therefore, each generation should work together to eliminate the negative aspects and highlight the benefits of each generation and exploit them to their advantage. Each of the generations influences the corporate culture in different ways. The aim of the paper is to point out the results of research, which was realized at Faculty of Materials Science and Technology in Trnava and focused on individual generations of employees. We draw attention especially to the Generation Z, its impact on corporate culture and the new “wind” that it brings. This paper was written on the basis of research results of VEGA project . 1/0348/17 “The impact of the coexistence of different generations of employees on the sustainable performance of organisations&quot;.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů