KOMUNIKACE REKUPERAČNÍ JEDNOTKY SE SERVEREM
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F20%3A43958876" target="_blank" >RIV/49777513:23210/20:43958876 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
KOMUNIKACE REKUPERAČNÍ JEDNOTKY SE SERVEREM
Popis výsledku v původním jazyce
Projekt řešil hospodárnost provozu rekuperačních jednotek z několika hledisek. Hlavním hlediskem bylo efektivní řešení poruch rekuperačních jednotek, kdy servisní technik v případě poruchy má k dispozici informace přímo z jednotky (a to i zpětně) a nemusí spoléhat na informace od zákazníka, který jednotku vlastní a provozuje. Často totiž nejsou zákazníci schopni adekvátním způsobem předat požadované informace o poruše a servisní technik je často nejprve nucen zákazníka osobně navštívit, aby zjistil, k jaké poruše došlo a mohl si teprve objednat náhradní díly nutné k opravě. Tímto řešením je nyní možné realizovat snížení nákladů a času potřebného na opravu rekuperační jednotky. Dalším hlediskem je možnost analyzovat data před poruchou a odhalit příčiny, které k poruše vedly a do budoucna se nechat na obdobné stavy předem upozorňovat a pokusit se tak předcházet některým typům poruch, či omezovat jejich dopady. V některých případech pak díky tomuto řešení může být servisní technik schopen závadu odstranit na dálku, či přepnout jednotku do nouzového režimu, než dojde k realizaci její opravy na místě. Předmětu a cíli inovačního voucheru odpovídá i skladba jednotlivých výzkumných aktivit, které na sebe logicky navazovaly a vcelku tvoří jednotný komplex výzkumných prací, které vedly k naplnění stanovených cílů a výzkumnému a vývojovému účelu celého projektu. Projekt byl realizován prostřednictvím dále uvedených výzkumných aktivit, které jsou podrobně popsány včetně nezbytné teorie.
Název v anglickém jazyce
COMMUNICATION OF RECOVERY UNIT WITH SERVER
Popis výsledku anglicky
The project solved the economy of operation of recuperation units from several perspectives. The main aspect was the effective troubleshooting of recuperation units, where the service technician has information available directly from the recuperation unit (even retrospectively) and does not have to rely on information from the customer who owns and operates the unit. This is because customers are often unable to provide the required information about the failure adequately, and the service technician is often forced to visit the customer in person first to find out what failure has occurred and to order the spare parts needed for repair. With this solution, it is now possible to reduce the cost and time required to repair the heat recovery unit. Another aspect is the ability to analyze data before the failure and reveal the causes that led to the crash and in the future to be alerted to similar conditions in advance and try to prevent certain types of failures or reduce their impact. In some cases, thanks to this solution, the service technician may be able to remedy the fault remotely or switch the unit to emergency mode before it is repaired on-site. The subject and goals of the innovation project also correspond to the composition of individual research activities, which logically followed each other and as a whole form a unified complex of research works that led to the fulfillment of set goals and research and development purposes of the entire project.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
—
OECD FORD obor
20205 - Automation and control systems
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
1
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
NILAN s.r.o.
Verze
—