Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Industry 4.0 basic knowledge transfer

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F20%3A43959895" target="_blank" >RIV/49777513:23210/20:43959895 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ibima.org/accepted-paper/industry-4-0-basic-knowledge-transfer/" target="_blank" >https://ibima.org/accepted-paper/industry-4-0-basic-knowledge-transfer/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Industry 4.0 basic knowledge transfer

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article concentrates on Industry 4.0 knowledge transfer to employees who will work with Industry 4.0technologies. The knowledge transfer starts with an introduction to Industry 4.0 technologies with the aim ofmotivating the employees to work within the concept. The article focuses on collaborative robots (cobots) andautomated guided vehicles (AGVs). After the introduction, the employees learn to build and operate FischertechnikSTEM Kit models. The employees use the models first to understand the principles of individual componentsrelevant to Industry 4.0 and then how to program the models. In the last part there is an explanation and practicalexamples of programming Industry 4.0 technologies (Collaborative robot and AGV). The article also describes theequipment in specialized laboratories where Industry 4.0 knowledge transfer can take place.

  • Název v anglickém jazyce

    Industry 4.0 basic knowledge transfer

  • Popis výsledku anglicky

    The article concentrates on Industry 4.0 knowledge transfer to employees who will work with Industry 4.0technologies. The knowledge transfer starts with an introduction to Industry 4.0 technologies with the aim ofmotivating the employees to work within the concept. The article focuses on collaborative robots (cobots) andautomated guided vehicles (AGVs). After the introduction, the employees learn to build and operate FischertechnikSTEM Kit models. The employees use the models first to understand the principles of individual componentsrelevant to Industry 4.0 and then how to program the models. In the last part there is an explanation and practicalexamples of programming Industry 4.0 technologies (Collaborative robot and AGV). The article also describes theequipment in specialized laboratories where Industry 4.0 knowledge transfer can take place.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů