Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnocení reklamačních procesů ve výrobním podniku pomocí BI nástroje

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F21%3A43963346" target="_blank" >RIV/49777513:23210/21:43963346 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://dspace5.zcu.cz/bitstream/11025/46451/2/PI2021%20-%20sbornik_komplet-193-200.pdf" target="_blank" >https://dspace5.zcu.cz/bitstream/11025/46451/2/PI2021%20-%20sbornik_komplet-193-200.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.24132/PI.2021.07927.189-196" target="_blank" >10.24132/PI.2021.07927.189-196</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnocení reklamačních procesů ve výrobním podniku pomocí BI nástroje

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá možnostmi využití business intelligence nástrojů při práci s daty ve výrobním podniku. Jedná se o proces standardizace datových vstupů, automatizace jejich zpracování, vyhodnocení a tvorby grafických výstupů za účelem zvýšení efektivity práce s daty. Je zde popsána konkrétní případová studie věnující se datům o reklamacích přijatých od zákazníků. Požadovaným výstupem jsou automaticky generované měsíční reporty. V článku je představen postup vedoucí k digitalizaci a automatizaci hodnocení reklamačních procesů s následnou tvorbou grafických výstupů.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of complaint processes in a manufacturing company using a BI tool

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the possibilities of using business intelligence tools when working with data in a manufacturing company. It is a process of standardization of data inputs, automation of their processing, evaluation and creation of graphical outputs in order to increase the efficiency of work with data. A specific case study dealing with data on complaints received from customers is described. The required output is automatically generated monthly reports. The paper presents a procedure leading to the digitization and automation of the evaluation of complaint processes with the subsequent creation of graphical outputs.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů