Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum pevnosti kompozitového panelu Menzo®Rail SMC 2400 8200/10

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F24%3A43972510" target="_blank" >RIV/49777513:23210/24:43972510 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum pevnosti kompozitového panelu Menzo®Rail SMC 2400 8200/10

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato zpráva představuje komplexní studii statických vlastností bočních panelů vyrobených z materiálu Menzo®Rail SMC 2400 8200/10. Analýza zahrnuje porovnání mezi opraveným panelem („starý panel“) a novým, nepoužitým panelem („nový panel“), oba poskytnuté společností Škoda Transportation. Výzkum se zaměřuje na určení optimálního tvaru zkušebních vzorků v souladu s normami EN ISO 527-4 a hodnocení pevnosti v tahu v různých směrech. Studie dospěla k závěru, že opravený panel vykazuje vyšší pevnost v tahu ve srovnání s novým panelem, přičemž významné rozdíly závisí na místě a směru odběru vzorků. Tato zjištění poskytují klíčové poznatky o výkonnosti a odolnosti materiálu za různých podmínek.

  • Název v anglickém jazyce

    Research on the Strength of the Composite Panel Menzo®Rail SMC 2400 8200/10

  • Popis výsledku anglicky

    This report presents a comprehensive study on the static properties of composite side panels made from Menzo®Rail SMC 2400 8200/10 material. The analysis includes comparisons between a repaired panel (&quot;old panel&quot;) and a new, unused panel (&quot;new panel&quot;), both provided by Škoda Transportation. The investigation focuses on determining the optimal shape for test specimens in accordance with EN ISO 527-4 standards, and evaluating tensile strength across various directions. The study concludes that the repaired panel exhibits superior tensile strength compared to the new panel, with significant variation based on sampling location and direction. These findings provide crucial insights into the material&apos;s performance and durability under different conditions.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    1

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

    ŠKODA TRANSPORTATION a.s.

  • Verze