Trakční pohon se synchronním motorem. Optimalizace parametrů řídících a regulačních obvodů trakčního pohonu s PMSM
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F08%3A00501362" target="_blank" >RIV/49777513:23220/08:00501362 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Trakční pohon se synchronním motorem. Optimalizace parametrů řídících a regulačních obvodů trakčního pohonu s PMSM
Popis výsledku v původním jazyce
V této výzkumné zprávě je provedena optimalizace parametrů navržených regulačních obvodů trakčního pohonu se synchronním motorem s povrchovými permanentními magnety na rotoru. Simulace i optimalizované regulační obvody reflektují zkušenosti získané běhemprvotních testů prototypu pohonu vyvíjené tramvaje ŠKODA 15T (ForCity). Prezentované simulace slouží jako podklad pro ladění, oživování a testování prototypu pohonu tramvaje.
Název v anglickém jazyce
Traction drive with synchronous machine: Optimisation of parameters of designed control of traction drive with PMSM
Popis výsledku anglicky
This research report deals with optimisation of parameters of proposed control of traction drive with PMSM. Presented simulation results and optimized control circuits respect experiences from first tests of prototype of drive of new tram ŠKODA 15T (ForCity).
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/FT-TA5%2F084" target="_blank" >FT-TA5/084: *Pohonné systémy se synchronními motory s permanentními magnety</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů