Režimy provozu lokomotivního trakčního motoru
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F08%3A00501364" target="_blank" >RIV/49777513:23220/08:00501364 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Režimy provozu lokomotivního trakčního motoru
Popis výsledku v původním jazyce
Jedná se o modernizaci asynchronního motoru s kotvou nakrátko, který bude sloužit jako trakční motor pro novou třísystémovou lokomotivu 109E. Tato lokomotiva je vyvíjena pro České dráhy. Asynchronní motor bude napájen z frekvenčního měniče. V tomto případě může nastat velmi rychle odtržení tyče od kruhu nakrátko. V této zprávě je proveden rozbor simulovaného jízdního diagramu této lokomotivy. Cílem je poskytnout podklady pro vytipování nebezpečných stavů motoru.
Název v anglickém jazyce
Mode of Operation of a Locomotive Drive motor
Popis výsledku anglicky
This machine will be used for a new three-system railway locomotive which is designed for the Czech Railways. In this paper the typical mode of operation of a locomotive is analyzed. The aim is to determine the expected frequency of various modes of operation and choose the dangerous speed of a machine. This dangerous speed has to be skipped as fast as possible.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/2A-2TP1%2F139" target="_blank" >2A-2TP1/139: *Výzkum pevnosti a dynamiky rotorů nové generace velkých asynchronních motorů.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů