Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pohon se synchronním motorem s vnitřními permanentními magnety na rotoru - základní úvahy o chování pohonu v ustálených stavech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F09%3A00501925" target="_blank" >RIV/49777513:23220/09:00501925 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pohon se synchronním motorem s vnitřními permanentními magnety na rotoru - základní úvahy o chování pohonu v ustálených stavech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato výzkumná zpráva popisuje základní vlastnosti synchronního motoru s vnitřními permanentními magnety na rotoru (IPMSM) v ustáleném stavu. Uvádí rozbor optimálních režimů MTPA a MTPF v ustáleném stavu pro celý rozsah otáček motoru. Optima zajišťují maximální možný moment motoru po celý otáčkový rozsah. Dle simulačních programů jsou vykresleny momentové charakteristiky M=f(|Isd|), M=f(beta) a průběhy důležitých veličin motoru při rozjezdu pohonu od nulových do maximálních otáček. Na základě vlastnostímotoru je navrženo optimální řízení (z hlediska účinnosti) pro kolový pohon. Navržené řízení je ověřeno simulacemi.

  • Název v anglickém jazyce

    Drive of interior permanent magnet motor - basic considerations about the features in steady states

  • Popis výsledku anglicky

    This research describes basic features of an interior permanent magnet motor (IPMSM) in a steady state. The paper features optimum control MTPA and MTPF in a steady state in full speed range. The controls ensure a maximum available torque in full speed range. In accordance with simulation results, The torque characteristics M=f(|Isd|), M=f(beta) and the main variables of the motor at acceleration from standstill to maximum speed are shown. In compliance with the simulation results, the optimal control for wheel mounted drive is designed. The proposed control is verified by simulations.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FT-TA5%2F084" target="_blank" >FT-TA5/084: *Pohonné systémy se synchronními motory s permanentními magnety</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů