Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Novel primary high voltage traction converter topology for multi-system locomotives

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F09%3A00501992" target="_blank" >RIV/49777513:23220/09:00501992 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Novel primary high voltage traction converter topology for multi-system locomotives

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents research motivated by industrial demand for special traction drive topology devoted to minimization of traction transformer weight against topology with classical 50Hz traction transformer. The main attention has been given to the special traction drive topology for AC power systems: input high voltage trolley converter (single phase) ? middle frequency transformer (single phase) ? output converter (single phase voltage-source active rectifier + three phase voltage-source inverter) -traction motor. The proposed converter control algorithm of innovative traction topology with middle-frequency transformer has been described in detail. The theoretical conclusions and simulation results are compared with experimental measurements on laboratory model with rated power of 4kVA.

  • Název v anglickém jazyce

    Novel primary high voltage traction converter topology for multi-system locomotives

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents research motivated by industrial demand for special traction drive topology devoted to minimization of traction transformer weight against topology with classical 50Hz traction transformer. The main attention has been given to the special traction drive topology for AC power systems: input high voltage trolley converter (single phase) ? middle frequency transformer (single phase) ? output converter (single phase voltage-source active rectifier + three phase voltage-source inverter) -traction motor. The proposed converter control algorithm of innovative traction topology with middle-frequency transformer has been described in detail. The theoretical conclusions and simulation results are compared with experimental measurements on laboratory model with rated power of 4kVA.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA102%2F09%2F1164" target="_blank" >GA102/09/1164: Interakce výkonových polovodičových měničů s okolím</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    2009 IEEE Energy Conversion Congress and Exposition

  • ISBN

    978-1-4244-2892-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    New York

  • Místo konání akce

    San Jose

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000279630100123