Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Odolnost trakčního pohonu vůči buzeným kmitům

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F11%3A43897114" target="_blank" >RIV/49777513:23220/11:43897114 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Odolnost trakčního pohonu vůči buzeným kmitům

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Práce se zabývá problémem přítomnosti harmonických ve ss troleji a jejich vlivu na stabilitu trakčního pohonu. Byla sestavena simulace pro zjištění odolnosti pohonu vůči buzeným kmitům (frekvenční charakteristiky trakčního pohonu). Pohon s asynchronním motorem a skalárním řízením byl simulován s reálnými parametry, následně byly frekvenční charakteristiky změřeny. Amplitudy vybuzených kmitů byly měřeny v závislosti na frekvenci budících kmitů a statorové frekvenci motoru. Výsledky měření jsou použity pro ověření funkčnosti řízení měniče a jeho zapojení.

  • Název v anglickém jazyce

    Traction drive resistance to excited oscillations

  • Popis výsledku anglicky

    The goal of this paper is description of problems of harmonics presence in a trolley and the influence on the stability of traction drives. The simulation model was created to research a drive resistance to the frequency of injected harmonic oscillations(frequency characteristic of traction drive). The drive with an asynchronous motor and a scalar control was simulated with real parameters of the drive and then the frequency characteristics were measured. Magnitudes of the excited harmonic component were measured in dependence on the injected harmonic current frequency and the stator frequency of the motor. The results of the measuring are used to prove the functionality of the converter control and connection.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů