Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Řídící elektronika DPF pro 24 voltový systém

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F13%3A43920610" target="_blank" >RIV/49777513:23220/13:43920610 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://partnerstvi.fel.zcu.cz/vysledky" target="_blank" >http://partnerstvi.fel.zcu.cz/vysledky</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Řídící elektronika DPF pro 24 voltový systém

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Komplexní systém, kde je veškerá řídící elektronika filtru pevných částic umístěna v jednom pouzdru. V tomto řešení je kladen velký důraz na robustnost řešení, protože umístění jednotky je plánováno v prostoru podvozku vozidla. Systém tak splňuje stupeňkrytí IP 65. Toto řešení je primárně určeno tam, kde není potřeba řešit dobíjení zdroje, který používá systém pro regeneraci DPF. Typické nasazení je na vozidla v železniční dopravě, kde díky systému provozu je dostatek energie, která může být použita kregeneraci.

  • Název v anglickém jazyce

    The control unite of the DPF 24 volt system

  • Popis výsledku anglicky

    A complex system, where all control electronics particulate filter placed in one case. Solutions puts great emphasis on robustness, because the location of the unit will be in the area of the vehicle chassis. The system thus meets protection class IP 65.This solution is primarily intended for systems that do not need to address the charging of the source which is used for regeneration of the DPF. Typical application is for vehicles in rail transport, where is sufficient energy that can be used for regeneration.

Klasifikace

  • Druh

    G<sub>prot</sub> - Prototyp

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FR-TI4%2F114" target="_blank" >FR-TI4/114: SCR (Selective Catalytic Reduction) systém s přímým vstřikováním močoviny bez přídavného vzduchu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    22110-PR001-2013

  • Číselná identifikace

  • Technické parametry

    Výsledek byl vyroben, otestován a je využíván příjemcem ZČU. Ing. Kamil KOSTURIK, Ph.D., Katedra aplikované elektroniky a telekomunikací, Univerzitní 26, 306 14 Plzeň, 37763 4227, kosturik@kae.zcu.cz

  • Ekonomické parametry

    Výsledek je využíván příjemcem, ekonomické parametry se neuvádí

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

    49777513

  • Název vlastníka

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    N - Využití výsledku jiným subjektem je možné bez nabytí licence (výsledek není licencován)

  • Požadavek na licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem